Philippa Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Når på året er det finest å være i London med tanke på temperatur?
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Det må vel være om sommeren? London senhøst/vinter/tidlig vår er i allefall veldig surt
Arkana Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Jeg synes høsten er best, når den verste sommervarmen har gitt seg.
Annabell Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Vår eller høst, om sommeren kan det bli veldig varmt. London traving i 30 grader og sol er litt for mye av det gode
Donpedro Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Er jo mye varmere i London, så jeg liker godt mars-mai og september - kotober. Sommeren er varm og stillestående.
Passion Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 London er også veldig, veldig fint før jul:)
Gjest Cosmic Girl Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Jeg synes høsten er best, når den verste sommervarmen har gitt seg. ← Må si meg enig. Har vært i London i februar, i august, i oktober og i desember, og av disse var absolutt oktober best. I februar var det skikkelig surt og kaldt, i august var det hetebølge, så vi orket ikke være ute i det hele tatt, og i desember var det skikkelig kaldt. Tidlig Oktober var helt perfekt!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Mars var utrolig deilig, vårblomstene blomstret og det var mildt og deilig. Kom hjem til Norge etter en uke og ble møtt av to meter snø og 20 kuldegrader.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå