Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Første gangen jeg er inne her og jammen for et bra forum. Her kommer jeg jammen til å være stamgjest fremover. Masse spennende nytt og lære, og fy fader så KÅT jeg blir. Får virkelig i gang tankene og følelsene her.
Gjest Gjest_Sulosi_* Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 ...og garantert en god latter også... Noen ganger ler jeg så jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå