Gå til innhold

dumme meg.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere aner ikke hvor dum jeg føler meg når jeg skriver dette, og en ting er sikkert; det blir leenge til neste gang jeg drikker.

Var altså ute i helgen med noen venninner. Klarte å drikke meg så møøkings at jeg mistet all fornuft. Jeg ble med en fyr opp på et hotellrom, hadde INGEN som helst baktanker med dette, fyren var ugly. Jeg skulle bare på nachpspiel jeg og se det kule hotelrommet hans. :klappe:

Det som skjer er at jeg våkner plutseli kl 6 om morgenen i hotellsengen hans. Han ligger i en helt annen ende altså, og jeg er fullt påkledd. Utenom kåpen som jeg har tatt av meg.

Seriøst, hva skjedde liksom? jeg aner ikke. Syns det er utrolig ekkelt. Sovne på en fremmed sitt hotell rom. Det kunne jo gått helt utrolig galt! Og var jeg altså så full at jeg bare har kollapset?

Kan jeg være sikker på at ingenting skjedde? Jeg var jo fult påkledd når jeg våknet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hadde vel merket om du var våt og/eller sår om det hadde gått SÅ langt iverfall?

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Ja jeg hadde vel merket det? Det er bare så ekkelt å tenke på at jeg bare har sovnet. Men jeg ville vel ha merket om han hadde gjort noe mot meg? :forvirret:

Skrevet

Han hadde neppet kledd på deg alt igjen tror du ikke? Og de fleste menn er grei. Og du ville nok ha merket det dersom du ikke har regelmessig sex til vanlig.

Skrevet
Ja jeg hadde vel merket det? Det er bare så ekkelt å tenke på at jeg bare har sovnet. Men jeg ville vel ha merket om han hadde gjort noe mot meg?  :forvirret:

Siden du ikke merker at noe er "rart" og du våknet opp helt påkledd virker det vel sannsynlig at du bare blacket, og at ingenting skjedde. De fleste gutter er faktisk anstendige nok til å la ei jente som er sinnsykt full være i fred. Du snakket ikke med han før du gikk da?

Skrevet
Siden du ikke merker at noe er "rart" og du våknet opp helt påkledd virker det vel sannsynlig at du bare blacket, og at ingenting skjedde. De fleste gutter er faktisk anstendige nok til å la ei jente som er sinnsykt full være i fred. Du snakket ikke med han før du gikk da?

Nei jeg ble så utrolig flau at jeg bare stakk fortere enn svint ut av døren så jeg snakket ikke med han. Han våknet forøvrig da og spurte om jeg trengte penger til buss hjem så hyggelig var han jo iallefall da :sjenert:

Jack: nei han ville vel ikke kneppet på meg igjen om han hadde gjort noe.. er jo sjeleglad for at det mest sannsynlig ikke skjedde noe. Men jeg er så overnervøs og tenker alltid det værste.

Skrevet

:ler:

Ikke for å være slem eller noe, det var bare godt å se jeg ikke er den eneste som føler seg *litt* dum.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...