FlorenceNig Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Hei. Jeg studerer ved høyskolen, og skulle etter planen tatt eksamen neste uke. Fikk i dag tlf fra familien om at min søster er syk, og har kort tid igjen å leve. Jeg reiser selvfølgelig hjem, og har fått sykemelding, så jeg får utsatt eksamen. Glemte å spørre skolen om tidspunkt for en slik eksamen, derfor spør jeg: Er det noen som vet når jeg må ta opp en slik eksamen? Er det normalt at den må taes før man går over i nytt semester?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Uff da, trist å høre om søsteren din Over til spørsmålet: Det spørs på skolen din. Det er ikke alle som har konte-eksamen, så det kan hende du må vente til neste semester. Hvis du sier hvor du studerer er det sikkert noen flere som kan hjelpe deg.
Gjest Gitte Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Trist med søsteren din Ved min høyskole er det ikke konte-eksamen før et halvt år senere.
La Luna Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Så trist.... Noen steder vurderer de konte-eksamen etter hvor mange som trenger å konte.
Gjest joje Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 På høgskolen jeg går på blir det kun satt opp konteeksamen dersom noen stryker på den ordinære eksamen. Hvis ingen stryker, er neste mulighet neste ordinære eksamen.
sacred Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Lei meg for å høre om søsteren din! Ved Høyskolen min var konte-eksamen ca 5 uker senere..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå