Tresoria Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Jeg har tannlegeskrekk det kommer av at kjeven min går veldig lett ut av ledd under tannlegebesøk. Nå trenger jeg å få sjekket tennene mine fordi det er godt over et år siden sist. Vet du om en god tannlege i Oslo som er flink med tannlegeskrekkpasienter?
Gjest Sille Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Åh, hiver meg med på denne i håp om et bra tips
pusejenta Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Vet ikke om noen tannlege, men vet om en behandling.... Jeg har begynt å få dormicum.... en slags narkose. koster rett under 1000 lappen og man må ha bedøvelse i tilegg. Men dette har hjulpet meg veldig! Det er noe man blander ut i saft og drikker. etter 15 min er jeg slått helt ut og sover gjennom behandlingen. må hentes etterpå da. og sove ut rusen. det eneste er at jeg blir ganske dårlig i formen dagen etter å må ha sykemelding.... ellers er dette eneste måte å få meg til tannlegen på så er kjempefornøyd
Gjest niomi Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Jeg går til en tannlege i Asker. Han har videreutdannet seg innen tannlegeskrekk, og har også tilbud om tannlegeskrekkurs. Mer info om han og tilbudet de har finner du her: www.tannami.no. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd!
Snuppen Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Jg henger mg med der! tannami, d er en tannterapi..han ska visst være veldig flink! jeg ble anbefalt han,og ska dit så fort jg får tid
Tresoria Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2006 Flott! Takk for svar. Hvis det er noen som vet om noe sånn som det de tilbyr i Asker i Oslo så ville det vært fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå