Gå til innhold

Vil du ha gjestene tilbake?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg regner ærlig talt med at de gjestene som har interesse av å skrive her, klarer å ordne seg et nick. Så de eneste innleggene vi går glipp av er vel først og fremst der hvor registrerte brukere logget seg ut for å si ting de ikke hadde guts til å si som innlogget. Mao ikke noe tap i mine øyne ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er overraskende hvor lite drittslenging det er her i forhold til for en drøy uke siden. Så til alle som har kalt uhøflige gjester for noen feige kryp: Er det ikke deilig å få rett?

Embla s: Nå tok du poenget mitt rett før meg igjen :sur:

Endret av Cephalus
Skrevet

Nei. Mye bedre her nå. Jeg tror de gjestene som hadde noe fornuftig å si har registrert seg.

Skrevet

Ja, men nå må jo folk slutte å være slemme mot seg selv i tråder også. Jeg mener, jeg kan jo ikke være en dum gjest som forfølger meg selv?

He he :Hehe:

Tuller bare ho ho :nissekonekyss::nisseblunk:

Så må vi også huske på at gjestene ikke kan svare her, så det reelle "ja-tallet" vil egentlig være større enn det er nå.

Skrevet
Det er overraskende hvor lite drittslenging det er her i forhold til for en drøy uke siden.  Så til alle som har kalt uhøflige gjester for noen feige kryp: Er det ikke deilig å få rett?

Embla s: Nå tok du poenget mitt rett før meg igjen :sur:

Åh, beklager så mye, skal love å ikke gjøre det mer :klem::ler:

Skrevet
Åh, beklager så mye, skal love å ikke gjøre det mer  :klem:  :ler:

Kan du ikke sende innleggene til meg før du poster, så kan jeg si om jeg er i ferd med å skrive det samme? :Hehe:

Skrevet
Kan du ikke sende innleggene til meg før du poster, så kan jeg si om jeg er i ferd med å skrive det samme? :Hehe:

Klart det, eller jeg kan skrive innleggene mine slik:

blablablablablablabl

hilsen Embla s og Cephalus

Smart, ikke sant :icon_lol:

(går igang med det samme :spisse blyanten: )

Skrevet

Hvorfor ikke gjøre det enkelt? Bare skriv: "Kilde: Cephalus"

Spesielt i Bryllup og Graviditetsforumene kommer du meg ofte i forkjøpet. Heldigvis har jeg alltid oppdaget det i tide slik at jeg aldri har postet der.

Skrevet

Nei.

Var spent på hvordan det kom til å utvikle seg her da det ble stengt, og jeg er overraskende fornøyd! :tommelsmil:

Veldig god stemning her, og de opphetete debattene klarer vi å få selv uten gjestene. Litt rolig på natterstid, men det er bare bra, for da kommer jeg meg i seng. :ler:

Skrevet

Jeg synes det er dumt. Mange ting jeg ikke vil skrive om lenger, fordi jeg har måttet registrere meg..

Synes i hvertfall flere kategorier skal åpnes for gjester igjen, om enn ikke alle.

Gjest Catwoman
Skrevet

Synes det er helt topp uten gjestene. Og vil ikke ha de tilbake.

Gjest Gjesten
Skrevet

JA til gjester... Og jeg er gjest selv.

Nekter å godta at jeg er registrert!!! :sur:

Skrevet

Jeg savner ikke andre gjester, men savner å kunne være gjest selv - det er vel sånn det er for de fleste? Det blir til at jeg svarer i færre tråder enn før.

Dessuten har det kanskje blitt stillere her? På den annen side er jeg enig med de som sier at mer tid til annet enn KG ikke er negativt.

Skrevet

De ordentlige gjestene har vel stort sett registrert seg. De avloggede "gjestene" og de ikke fullt så ordentlige gjestene klarer KG seg veldig greit uten.

Skrevet
Hvorfor ikke gjøre det enkelt?  Bare skriv: "Kilde: Cephalus"

Spesielt i Bryllup og Graviditetsforumene kommer du meg ofte i forkjøpet.  Heldigvis har jeg alltid oppdaget det i tide slik at jeg aldri har postet der.

Javel, Cephaulus.

Kilde: Cephalus

Kan ikke du overta postingen vår på gravid og bryllup snart da? Jeg har litt annet å gjøre nå før jul, ser du :sjenert:

Gjest Gjest 1
Skrevet

KG blir mer kjedelig uten uregistrerte gjester.

Nå må alle veie sine ord på gullvekt for å ikke såre noen. Som registrert bruker kan man ikke spørre om detaljerte issues, som f.eks. sjef, kolleger, lønn, kjæreste, datingissues, og andre private tema. Hvis man har lyst til å bitche litt kan man ikke det heller, alt må være pent og pyntelig. Det kan lett bli noe kjedelig her da, ja.

Skrevet

Jeg må si jeg er litt usikker, men fordi jeg synes det er litt tamt og kjedelig her til tider stemte jeg Ja, men det er med forbehold om at de oppfører seg og at man slipper spam...

Så da burde jeg vel kanskje svart nei? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...