Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Jeg falt på isen for noen dager siden. Jeg landa med kneet først, og slo meg skikkelig. Jeg ble ike blå, og hovna heller ikke opp, så jeg lot det bare være. Jeg klarer jo fint å gå. Nå har det gått nesten ei uke, og jeg klarer fortsatt ikke å belaste kneet ved å gå ned på huk e.l Stå på knærne er umulig på grunn av smerter under kneet. Det er ulidelig vondt bare å stryke forsiktig over punktet der jeg traff isen. Samtidig har jeg oppdaga en liten hard klump under hude på kneet. Klumpen kan liksom skyves rundt omkring på utsiden av kneet. Hva i all verden er dette? Kan jeg ha slått løs en beinsplint?
Gjest Pax Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Ikke utenkelig. Selv hadde jeg vondt i leggen i ukesvis fjor vinter etter at jeg tryna. Min teori var at jeg hadde fått en sprekk i beinet.
Mary_H Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 (endret) Du har ikke slått løs en bruskbit da? Synst du skal dra til legen og få undersøkt det. Endret 30. november 2006 av Mary_H
Wildy Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Lege hørtes ut som en bra plan! Om du bare har slått deg litt kraftig burde det ha blitt litt bedre nå....
Gjest Giro Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 Jeg har akkuratt fått beinsplint i kneet, og jeg har en har klumt under kneet som kan beveges...Du burde sjekke det!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå