Gå til innhold

Slått løs beinsplint?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg falt på isen for noen dager siden. Jeg landa med kneet først, og slo meg skikkelig. Jeg ble ike blå, og hovna heller ikke opp, så jeg lot det bare være. Jeg klarer jo fint å gå.

Nå har det gått nesten ei uke, og jeg klarer fortsatt ikke å belaste kneet ved å gå ned på huk e.l Stå på knærne er umulig på grunn av smerter under kneet. Det er ulidelig vondt bare å stryke forsiktig over punktet der jeg traff isen.

Samtidig har jeg oppdaga en liten hard klump under hude på kneet. Klumpen kan liksom skyves rundt omkring på utsiden av kneet.

Hva i all verden er dette?

Kan jeg ha slått løs en beinsplint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke utenkelig. Selv hadde jeg vondt i leggen i ukesvis fjor vinter etter at jeg tryna. :forvirret: Min teori var at jeg hadde fått en sprekk i beinet.

Skrevet (endret)

Du har ikke slått løs en bruskbit da? Synst du skal dra til legen og få undersøkt det.

Endret av Mary_H
Skrevet

Lege hørtes ut som en bra plan! Om du bare har slått deg litt kraftig burde det ha blitt litt bedre nå....

• 5 år senere...
Skrevet

Jeg har akkuratt fått beinsplint i kneet, og jeg har en har klumt under kneet som kan beveges...Du burde sjekke det!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...