treningsjenta Skrevet 30. november 2006 #1 Del Skrevet 30. november 2006 henger dere opp disse nå imorgen 1 des? jeg mener disse lysene mange henger i vinduene.. julelysgardinene...eller disse rørene med lys i somblinker osv.. når kommer de opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. november 2006 #2 Del Skrevet 30. november 2006 Siden 1 søndag i advent ikke er før søndag - kommer mine lys opp i morgen, 1 desember. Synes juleforberedelsene er kort i år siden 4 søndag i advent er på julaften... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 30. november 2006 #3 Del Skrevet 30. november 2006 har hengt opp stjerner i vinduet og satt frem adventstake i dag. også tatt frem julekrybben.. hatt frem noen lilla duker og lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 30. november 2006 #4 Del Skrevet 30. november 2006 henger dere opp disse nå imorgen 1 des? jeg mener disse lysene mange henger i vinduene.. julelysgardinene...eller disse rørene med lys i somblinker osv.. når kommer de opp? ← Aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. november 2006 #5 Del Skrevet 30. november 2006 Adventstjerne og adventstake kommer opp i morgen. Likedan juletre med lys ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aster Skrevet 30. november 2006 #6 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Har fri i morgen og kommer nok til å pynte litt. Skal sette fram adventstaken, stjerner i vinduet (lyslykter) og kanskje noen engler. Liker at huset er litt julepynta i desember, særlig siden jeg pakker ned jula 2. januar. Men mesteparten settes frem lillejulaften. Henger også opp denne i vinduet på verandadøra. Endret 30. november 2006 av Aster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara Skrevet 30. november 2006 #7 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg kommer nok også til å ta fram adventsstake og julestjerne i morgen, er så koselig å se disse i vinduene. Og så har jeg tenkt å henge opp julegardiner på kjøkkenet, og henge opp den snømannen med lys som pleier å henge der. Jeg liker også å pynte litt tidlig, desember går så fort uansett. Og jeg orker ikke ha julepynt til langt ut i januar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå