Gjest Malha Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Hei. Jeg har brukt loette i 2 måneder nå, etter ett lite opphold med p piller. Brukt trionetta fra jeg var 15. Byttet til yasmin når jeg var 20 (ifjor) pga cyster. Men så fant jeg ut at jeg ville ha en pause ifra pillene. Så hadde pause ifra mai og til sep/okt. Så nå har jeg fått loette. Det jeg lurer på da, er at jeg skulle hatt mensen i dag, men har ikke noen tegn på at den skal komme. eneste er at jeg har fått en dråpe brun utflod i trusa, men syntes det er rart at jeg ikke har noen mensen tegn. Jeg har alltid vært sterk plaget av det. Så lurer på om noen her har brukt loette og opplevd det samme?
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Kan du være gravid? (Les: Har du hatt sex i det siste)
Gjest joje Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Jeg har brukt Loette siden i sommer og får ikke lenger mensen på den samme dagen som da jeg gikk på Trionetta. Jeg blør også veldig lite. Du kan jo vente et par dager å se om det skjer noe. Hvis ikke kan det jo være greit å ta en test for sikkerhets skyld.
Gjest Malha Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Kan du være gravid? (Les: Har du hatt sex i det siste) ← Har hatt sex ja. men skal vel litt til, når man går på pilla. tenkte å ta en test hvis jeg ikke får mensen iløpet av en uke.
Gjest Malha Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Jeg har brukt Loette siden i sommer og får ikke lenger mensen på den samme dagen som da jeg gikk på Trionetta. Jeg blør også veldig lite. Du kan jo vente et par dager å se om det skjer noe. Hvis ikke kan det jo være greit å ta en test for sikkerhets skyld. ← Utifra forrige gang jeg hadde mensen, skal jeg ha mensen i dag. etter loette brettet. Jeg har alltid blødd lite. mensen i 1-3 dager. men ikke bare en dråpe liksom. Syntes det er merkelig.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Jeg har ikke hatt mensen på 3 mnd. Tok graviditetstest som var negativ. Jeg gikk så til gynekolog som fastslo det samme, og kunne fortelle at dette visstnok er vanlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå