Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. november 2006 #21 Del Skrevet 30. november 2006 http://www.gadgets.no/product_info.php?products_id=645 998,- på gadgets.no De har også den tannpirkeholderen som Sweet Jane snakker om der. Den koster bare 79,- da (Fikk faktisk lyst til å kjøpe den ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 30. november 2006 #22 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg synes den er skitkul!!! ← Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 30. november 2006 #23 Del Skrevet 30. november 2006 Huff, folk er så lettprovoserte. ← det er jeg enig i. jeg hadde ikke hatt noe imot å ha den på kjøkkenbenken, har bare litt imot å betale 1000,- for den. man får jo også tannpirkerholder i form av en mann som ligger med tannpirker stukket inn i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 30. november 2006 #24 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg synes knivholderen er mildt underholdende, mens denne egentlig er knallgøy. Det er dog mulig jeg ville gått lei rimelig fort, så jeg gidder nok ikke løpe og kjøpe! ← jeg leste ikke i gjennom tråden da jeg skrev forrige innlegg, men det var altså den jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 1. desember 2006 #25 Del Skrevet 1. desember 2006 abbonere fordi dustekurs ikke tillater linkeklikking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 1. desember 2006 #26 Del Skrevet 1. desember 2006 he he he, jeg vil ha sånn knivholder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå