Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går siste året mitt på vgs.... Å skal begynne i lære til høsten...

Jeg er heldig å har allerede fått tilbud om flere læreplasser men er veldig usikker på hvordan jeg skal prioritere....

Ett av tilbudene er et sted jeg er ganske sikker på at jeg vil trives, dette ligger også ideelt til i forhold til der jeg bor. Jeg føler meg også rimelig sikker i det som ville blitt mine arbeidsoppgaver. Det negative ved stedet er at det ikke kan gi meg helt de samme erfaringer som andre steder og at lønnen er en del dårligere...

De andre tilbudene ligger ok til i forhold til hvor jeg bor og lønnen er en del høyere. Disse stedene vil gi meg andre erfaringer som kanskje kan komme meg bedre til nytte seinere.... Men her føler jeg meg mye mer usikker på selve jobbingen.

Kanskje ikke så lett å sette seg inn i uten mer detaljer, men hadde vært kjekkt å høre hva andre sier om dette....

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

You learn as you go, er det ikke det det heter? Du er ung, du har mye å lære ennå. Ikke slå deg til ro med dårligere lønn og mindre utfordringer bare fordi du føler du kan oppgavene bedre. Sikt høyere ;)

Det er hvertfall mine tanker om saken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...