lillesky Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Noen som har vært på House of Oslo? Var det fint der?
Gjest -eline- Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Har ikke vært der enda, men gikk forbi en kveld og det så skikkelig lekkert ut. I tillegg har de jo *alle* butikker der! Må nok innom og shoppe litt til leiligheta snart
lillesky Skrevet 29. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2006 Du får si i fra om det er verdt et besøk. Så reklame for dem i Bonytt, og de har jo alle interiørbutikkene der.
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Så fristende ut, skulle bodd i Oslo og hatt stort budsjett. Litt deilig å slippe å gå eller kjøre i dagesvis mellom butikkene, i hvert fall men klippet med dama i den grønne stolen turte jeg ikke å se ferdig - tenk om stolen snur seg og hun er skikkelig skummel
Gjest itla Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Var der i går, og syntes de hadde mye fint, særlig på Illums. Butikken deres gikk over tre plan, så de hadde plass til den del. Også hadde de ordentlige grantrær som juleutstilling, det var så koselig! Ellers var det et par møbelbutikker jeg ikke var innom, i tillegg til Åhlens, Feinschmecker (hvordan skrives det?), Jernia (Stensbak) m.m. Men det er verdt turen bare for å få med seg Illums.
lillesky Skrevet 29. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2006 Er vel første Illums i Norge også? Jeg må nok ta en tur dit en vakker dag. Var det mye folk der? Er kanskje en litt gjemt perle enda...
Leo Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Det meste av det de har har vært tilgjengelig i Norge lenge, men forskjellen er at det nå er samlet under "ett tak" og at man slipper å løpe fra butikk til butikk. Illums er riktignok en nyhet, men jeg tror vi blir lei av det også. Sååå spesielt er det liksom ikke... Stikker nok innom en tur igjen på fredag og skal avgi rapport da!
Jens Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Jeg likte det ikke. Alle butikkene hadde samme minimalistiske kalde stil som jeg er så LEI AV. Savnet litt varmere interiør
Gjest Fruktfat Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 var der dagen etter at de åpnet, men fikk ikke med meg alt. synes det var litt små butikker, så orka ikke være der så lenge. fort inn og fort ut (og glemte faktisk Illums!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå