Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på om det går an å hoppe på ex phil på uiversitetet nå etter jul?? Og ta eksamen til våren? Slik at man eventuelt slipper det til høsten igjen når man begynner for alvor å studere?

Har de slik ordning? Fant ingen informasjon om det på uib sine sider..... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med du ikke er student allerede. Jeg tror ikke man kan ta exphil uten å være tatt opp som student på et program, og på mitt fakultet er det ikke suppleringsopptak til våren. For å være sikker, bør du sende en mail eller ta kontakt med en studieveileder på det programmet/instituttet/fakultetet du er interessert i å studere på til høsten.

Det fins alternativ. Jeg har ikke vært borti dem selv, og det er en kristen høyskole, men jeg vet Norsk Lærerakademi (som også er i Bergen) har ex.phil med opptak høst og vår. Det er vel egentlig for sent å søke, men du kan sikkert kontakte dem og spørre om det fins muligheter om du er interresert.

Skrevet

Jeg veit ikke hvordan det er i Bergen, men på uio går det fint an. Så evt. kan du jo melde deg opp der, lese sjøl, og dra til Oslo bare til eksamen.

Men hadde tatt en telefon til uib hvis jeg var deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...