Gå til innhold

Hvorfor vil kvinner egentlig ha menn ?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
"Fordi han er perfekt ". Du verden, det var ikke dårlig !

La oss høre fra deg igjen om et par år !

Gjerne det. Jeg har levd en stund ja(45år)kysset noen frosker før jeg traff prinsen for 10 år siden. Vært både gift og samboer før det.

Og etter 10 er vi begge like forelsket :sjenert: Sånn er det bare. Og det er meg han er perfekt for da, og det er det som gjelder. ;)

Endret av Ulva35
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke mannen til Bridget i Bridget Jones 2. Han brettet sine boksershorts pent og pyntelig, og var veldig ordentlig. Men det er ikke sikkert de finnes i virkeligheten, disse gentlemen med dannede vaner.

Mannen til Bridget Jones var vel Hugh Grant ?

Han ble som kjent tauet inn av politiet i Los Angeles fordi han kjøpte sex av en prostituert midt på lyse formiddagen. Fikk svær bot og ble latterliggjort i pressen.

I tillegg ble han senere skilt fra en engelsk supermodell. De beskrev begge sexlivet de hadde med hverandre som "drepende kjedelig".

Så selv filmstjerner sliter litt med samlivet.

Gjest LilSweetie
Skrevet
Mannen til Bridget Jones var vel Hugh Grant ?

Han ble som kjent tauet inn av politiet i Los Angeles fordi han kjøpte sex av en prostituert midt på lyse formiddagen. Fikk svær bot og ble latterliggjort i pressen.

I tillegg ble han senere skilt fra en engelsk supermodell. De beskrev begge sexlivet de hadde med hverandre som "drepende kjedelig".

Så selv filmstjerner sliter litt med samlivet.

Niks, mannen hun snakket om ble spilt av Colin Firth. Karakteren til Hugh Grant brettet paa ingen maate bokseren.

Skrevet
Hva skal dere med disse mennene egentlig ?

Er det ikke bedre å bo alene, ordne sitt eget hus, kose seg med venninner og familie ?

En mann i huset betyr evig mas om sex, rot og skrot overalt, ufred og spetakkel.

Mannen min er min beste venn. Han ordner også i vårt hus, jeg kan være sammen med venninner og familie både med og uten ham, det er ikke noe mas med sex (bare kos, gøy, deilig...), vi har ikke rot og skrot overalt (og i den grad vi har det er det like mye mitt som hans), og ikke er det noe ufred og spetakkel.

Så jeg skjønner egentlig ikke spørsmålet jeg.... ;)

Skrevet
Mannen min er min beste venn. Han ordner også i vårt hus, jeg kan være sammen med venninner og familie både med og uten ham, det er ikke noe mas med sex (bare kos, gøy, deilig...), vi har ikke rot og skrot overalt (og i den grad vi har det er det like mye mitt som hans), og ikke er det noe ufred og spetakkel.

Så jeg skjønner egentlig ikke spørsmålet jeg....  ;)

Myten er altså sann: Det finnes altså menn som er hyggelige, renslige og snille, og som det går an å være sammen med !

At 50% av alle ekteskap ender med skilsmisse tyder på at det finnes nokså mange av den andre varianten...

TS har vel hatt uflaks, hun også.

Gjest LilSweetie
Skrevet
Myten er altså sann: Det finnes altså menn som er hyggelige, renslige og snille, og som det går an å være sammen med !

At 50% av alle ekteskap ender med skilsmisse tyder på at det finnes nokså mange av den andre varianten...

Det er vel litt droyt aa skylde paa mennene alene for skilsmissene i dette landet?

Skrevet

Ja hva skulle kvinner gjøre uten oss menn? Uten menn hadde man jo ingen å skylde på når ting skjærer seg. ;)

Skrevet
Du trenger ikke en mann til dette, bortsett fra det med far ;)

Det er vel ikke alltid snakk om hva man TRENGER, men heller hva man ønsker som en del av livet sitt.

De aller fleste av oss TRENGER f.eks ikke lappen og bil for å klare seg i hverdagen, likevel har mange det, forde de ØNSKER det og trives bedre når de har det og den friheten som følger med det. (jada, sammenligner mannfolk med biler jeg, kjekt det der. ) :ler:

så at 50% av alle ekteskap ender i skilsmisse er liksom bare fordi mannfolka i ekteskapene er slemme, urenslige og ekle? :ler:

joa...

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Livet hadde vært fattigere uten menn! Kjekt å ha til mye rart:

* bestandig en å kose på

* skifte dekk

* spise sammen med

* reise sammen med

* fine å se på

* morsomme

* gjøre ekle ting som å rense avløp

* vegetere i soffan med, se film og dytte potetgull

* en som passer på deg når du er syk (i alle fall litt)

* blande gener med og lage nye mennesker

* gå tur sammen med

* være stille sammen

* bli venner igjen

Skrevet

Ville blitt litt kjedelig uten en mann, da... Og uansett tror jeg ikke en mann klarer å rote mer enn meg... *er en rotekopp uten like* :sjenert:

Skrevet
Du mener du trenger en mann hvis du vil ha sex (muligens..), hvis noe skal bæres opp på loftet, hvis du må skifte dekk på bilen, eller hvis du føler deg ensom en søndag formiddag..?

Bortsett fra det med sex, så kan du vel ringe en venninne eller en bekjent, eventuelt faren din ?

Nja, jeg tenkte kun til hygge, samtale, middag, opplevelser, reise, osv., ikke bytte dekk på bilen, det kan jo alltids et verksted få gjøre. Hvis krise må jeg jo gjøre det selv. Bæring på loftet og slikt...nei, ville ikke ha brukt en kjæreste/venn til det. Jeg fikser det meste selv da så...

Gjest LilSweetie
Skrevet
Livet hadde vært fattigere uten menn! Kjekt å ha til mye rart:

* bestandig en å kose på

* skifte dekk

* spise sammen med

* reise sammen med

* fine å se på

* morsomme

* gjøre ekle ting som å rense avløp

* vegetere i soffan med, se film og dytte potetgull

* en som passer på deg når du er syk (i alle fall litt)

* blande gener med og lage nye mennesker

* gå tur sammen med

* være stille sammen

* bli venner igjen

Det var en fin liste :)

Skrevet
(jada, sammenligner mannfolk med biler jeg, kjekt det der. ) :ler:

Da har du sikkert også hørt uttrykke fra en MANN: Du kan ta deg fan på at alt som har med MOTOR eller FITTE og gjøre, får du problemer med. ;)

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Mannen og kvinnen er to avlåste skrin, og det ene inneholder nøkkelen til det andre. Vi trenger hverandre enkelt og greit!

Hvorfor vil menn egentlig ha kvinner da? Er svaret det samme der mon tro ;)

Endret av Silmarill
Skrevet
Mannen og kvinnen er to avlåste skrin, og det ene inneholder nøkkelen til det andre.

Hjelper ikke hvis en av dem er gått i vranglås.

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
Hjelper ikke hvis en av dem er gått i vranglås.

Sant nok og begge er i stand til å få det til ;)

Men hvis jeg som kvinne snakker med en mann om ham selv (positivt), vil han lytte i timevis på meg. ;)

Endret av Silmarill
Skrevet

Dette slo meg et totalt meningsløst spørsmål.

Heldigvis gjorde det ikke så vondt da...

Skrevet
Da har du sikkert også hørt uttrykke fra en MANN:  Du kan ta deg fan på at alt som har med MOTOR eller FITTE og gjøre, får du problemer med. ;)

flirer.. har ikke hørt det nei, men joa.. :ler:

Skrevet
Men hvis jeg som kvinne snakker med en mann om ham selv (positivt), vil han lytte i timevis på meg.  ;)

Godt mulig, uten at jeg vet. (Jeg har nok ikke så mange positive sider at noen kunne bruke timesvis på å snakke om dem :Hehe:)

Men husk likevel at vi, i motsetning til dere, ikke spør hele tiden hva dere synes om oss. Vi må gi dere små komplimenter jevnt og trutt hele dagen. Da er det bare rett og rimelig at vi får en stor dose tilbake en sjelden gang.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Hva skal dere med disse mennene egentlig ?

Er det ikke bedre å bo alene, ordne sitt eget hus, kose seg med venninner og familie ?

En mann i huset betyr evig mas om sex, rot og skrot overalt, ufred og spetakkel.

Jeg skal ha en mann fordi mannen skal betale huset, og gjøre meg gravid :ler:

Jeg liker menn. Selvfølgelig er jeg ikke helt objektiv siden jeg er heterofil og har hormoner, men jeg synes de er bra. De dårlige skal jeg helt klart ingenting med.

* Menn er sjenerøse (f.eks gir de deg komplimenter hvis du ser fin ut en dag, mens mange jenter gir deg giftige stikk) og er villige til å gjøre en hel del ting bare for å gjøre deg glad.

* De er reale

* De gir ordentlig sex (= for meg, no offence til lesber)

* De har enkle behov, og lager ikke drama for å få bekreftelser

* De er rett fram, og manipulerer lite

* De synes man er sexy selv om man er langt fra perfekt ;)

Og etter at man har lagt ut i det vide og det brede om en sak, så kommer de med en eneste liten setning som ser saken fra en annen vinkel, og plutselig ser man ting fra to kanter og dermed i perspektiv :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...