Gå til innhold

Hvorfor vil kvinner egentlig ha menn ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skal dere med disse mennene egentlig ?

Er det ikke bedre å bo alene, ordne sitt eget hus, kose seg med venninner og familie ?

En mann i huset betyr evig mas om sex, rot og skrot overalt, ufred og spetakkel.

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Fordi jeg får så mye sex jeg bare vil!

Fordi jeg alltid har noen som er der for meg, og hjelper meg når jeg har behov for hjelp!

Fordi jeg har en å dele hverdagen med!

Fordi jeg har en å dele husarbeidet med!

Fordi han aksepterer meg og mitt!

Fordi han er en kjempe god far for mine barn!

Fordi jeg får bo med min beste venn!

Skrevet

En mann i huset betyr evig mas om sex, rot og skrot overalt, ufred og spetakkel.

Hva slags menn er det du har møtt :overrasket:

Skrevet

Er det ikke bedre å bo alene, ordne sitt eget hus, kose seg med venninner og familie ?

Når jeg er sur og irritert lurer jeg også på dette. :ler:

Skrevet
Når jeg er sur og irritert lurer jeg også på dette.  :ler:

Jeg også. :ler:

Men det går alltid over igjen da. ;)

Skrevet
Fordi jeg får så mye sex jeg bare vil!

Fordi jeg alltid har noen som er der for meg, og hjelper meg når jeg har behov for hjelp!

Fordi jeg har en å dele hverdagen med!

Fordi jeg har en å dele husarbeidet med!

Fordi han aksepterer meg og mitt!

Fordi han er en kjempe god far for mine barn!

Fordi jeg får bo med min beste venn!

Du trenger ikke en mann til dette, bortsett fra det med far ;)

Skrevet

Jeg tenker ofte slik, òg noen ganger føler jeg at forholdet til kjæresten min gjør mer vondt enn godt.

Men innerst inne, så er det ikke slik!...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei, det er veldig fint å ha en mann å dele livet med. Her er det sex når vi vil, han roter ikke mer enn meg, bråker ikke og lager ikke spetakkel. Jeg har en mann å ha sex med, kose med, prate med, le med, spise mat sammen med, gå tur med, en som hjelper til med praktiske ting, vi deler på husarbeidet...

Skrevet
Når jeg er sur og irritert lurer jeg også på dette.  :ler:

Altså, det du mener å si er at når du er sur og irritert lurer du på hvorfor du ikke har en mann du kan la det gå utover?

Skrevet
Altså, det du mener å si er at når du er sur og irritert lurer du på hvorfor du ikke har en mann du kan la det gå utover?

Næææiii. :) Men noen ganger kan dere være skikkelig irriterende.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Fordi de har kølle, vel.

Skrevet

Jeg er til dels enig her.

Likevel: kvinner trenger menn av og til da, men man behøver jo ikke nødvendigvis å bo sammen/dele bad av den grunn...

Skrevet
Hva slags menn er det du har møtt :overrasket:

Er ikke de fleste menn slik ?

Skrevet (endret)
Er ikke de fleste menn slik ?

Ikke mannen til Bridget i Bridget Jones 2. Han brettet sine boksershorts pent og pyntelig, og var veldig ordentlig. Men det er ikke sikkert de finnes i virkeligheten, disse gentlemen med dannede vaner.

Endret av Gjest 1
Skrevet

Fordi menn er noen herlige skapninger, og spesiellt en og han er min :hjerter: Og fordi jeg elsker han og han er hele livet for meg :hjerter_rundt:

Fordi han er perfekt og mister jeg han blir det som en del av meg selv blir borte. Fordi vi elsker hverandre, gjør ting sammen. Fordi ensomheten ikke er noe i lengden. Fordi jeg har noen å dele gleder og sorger med. Fordi vi hører sammen. Fordi han gir meg pusterom og ikke knebler meg. Og det samme gir jeg han.

Rett og slett fordi jeg elsker han :hjerter_rundt:

Lykke til med ensomheten TS :tristbla:

Gjest LilSweetie
Skrevet
Ikke mannen til Bridget i Bridget Jones 2. Han brettet sine boksershorts pent og pyntelig, og var veldig ordentlig. Men det er ikke sikkert de finnes i virkeligheten, disse gentlemen med dannede vaner.

Er det en dannet vane aa brette boksershortsen sin? :ler: Synes det var det verste med ham, jeg ;)

Takke meg til en mann som kan man spise med kniv og gaffel, men ikke stryker bokseren!

Skrevet
Jeg er til dels enig her.

Likevel: kvinner trenger menn av og til da, men man behøver jo ikke nødvendigvis å bo sammen/dele bad av den grunn...

Du mener du trenger en mann hvis du vil ha sex (muligens..), hvis noe skal bæres opp på loftet, hvis du må skifte dekk på bilen, eller hvis du føler deg ensom en søndag formiddag..?

Bortsett fra det med sex, så kan du vel ringe en venninne eller en bekjent, eventuelt faren din ?

Skrevet
Fordi menn er noen herlige skapninger, og spesiellt en og han er min :hjerter: Og fordi jeg elsker han og han er hele livet for meg :hjerter_rundt:

Fordi han er perfekt og mister jeg han blir det som en del av meg selv blir borte. Fordi vi elsker hverandre, gjør ting sammen. Fordi ensomheten ikke er noe i lengden. Fordi jeg har noen å dele gleder og sorger med. Fordi vi hører sammen. Fordi han gir meg pusterom og ikke knebler meg. Og det samme gir jeg han.

Du er forelsket, og da er man som kjent ikke helt rasjonell.

Har du levd en stund og opplevd også baksiden av medaljen, går det an å tenke tanken til TS: Hva skal man egentlig med dem ?

Skrevet

"Fordi han er perfekt ". Du verden, det var ikke dårlig !

La oss høre fra deg igjen om et par år !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...