Gå til innhold

Truseløs Britney


Rainbow Brite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest 1

Jo, det er merkelig at en avis ofrer slikt spalteplass. Men på den annen side skriver de jo masse om sport også, både i ekstrabilag sport, og inne i avisen...og sett ut fra det blir jeg ikke overrasket over at de også setter av hovedplass til Britney Spears som ikke har på seg truse den dagen.

Forøvrig ser det ut som om Britney & Paris har det gøy, og da er jo alt bra. Go girls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neppe dette var et uhell. Hun er ikke alene om å blotte seg på denne måten for tiden. Det virker som dette har blitt en trend blant disse jentene.

Jeg stiller meg helt uforstående til det, men skjønner det er gjort i PR-øyemed. Og at disse synes all PR er god PR, slik som samfunnet har blitt er jeg nesten redd de har rett.

Det er noe som er fryktelig galt her, og jeg tror samtlige har store personlige vanskeligheter...

Jeg synes synd på de, fordi jeg mener de er fanget i noe de selv ikke på nåverende tidspunkt er herre over. Paris Hilton synes imidlertid å være best rustet til å takle denne tilværelsen av de fire jeg spesielt tenker på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest 1
Det er noe som er fryktelig galt her, og jeg tror samtlige har store personlige vanskeligheter...

Jeg synes synd på de, fordi jeg mener de er fanget i noe de selv ikke på nåverende tidspunkt er herre over. Paris Hilton synes imidlertid å være best rustet til å takle denne tilværelsen av de fire jeg spesielt tenker på...

Mulig det, men det er vel ikke bare på det nåværende tidspunkt.

Jeg synes det er helt ok å leve slik, de lever jo ikke i Norge med standardmentaliteten som råder her, det kunne de ikke ha gjort...

De har det gøy, dater mange menn, går uten truse, leker seg litt og drikker rett fra Vodkaflasken. For en periode må da det være helt i orden. De kan jo tenke og bestemme over livene sine selv. Får de store problemer har de råd til både psykolog, terapeut og Couch, så hvem er vi til å kritisere deres livsstil?

Det er mange måter å leve på, og enkelte tar den helt ut. Det må være lov, de har det gøy og gjør som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for at VG holder meg oppdatert på om Britney har truse eller ikke....sånt er viktig for meg å vite....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har det gøy, dater mange menn, går uten truse, leker seg litt og drikker rett fra Vodkaflasken. For en periode må da det være helt i orden. De kan jo tenke og bestemme over livene sine selv. Får de store problemer har de råd til både psykolog, terapeut og Couch, så hvem er vi til å kritisere deres livsstil?

Det er mange måter å leve på, og enkelte tar den helt ut. Det må være lov, de har det gøy og gjør som de vil.

Men, tror du virkelig de har det så bra? Poenget mitt var ikke at jeg har et personlig problem med livsstilen deres, eller at jeg blir provosert for den del.

Men, jeg tror at å leve i en "boks" slik de gjør, med den avhengigheten det synes som de har utviklet i forhold til medieoppmerksomhet rundt egen person, er usunn, og jeg tror de har store problemer rundt utseendet sitt som følge av dette, hvis du skjønner hva jeg mener?

Jeg forsøker ikke å moralisere, men jeg føler at samfunnene våre i vesten har slått inn på et galt spor... Når jenter som i utgangspunktet ser over gjennomsnittet bra ut, sulter seg til benet, og operer nesene sine slik at de skal se bedre ut på fotografier fordi kameraene legger til noen ekstra gram også på disse kroppsdelene, er ikke alt som det skal..

Jeg har ingenting i mot operasjoner for å bedre selvfølelsen - jeg har selv en operasjon bak meg, spørsmålet er bare om fokus på utseende har gått for langt, når man lar seg operere for at noe skal se bra ut på film/foto, og det ikke ser bra ut i virkeligheten. Dette blir jo lett en besettelse til slutt - jaget etter det utseendemessige perfekte, som jeg vil tro de fleste etterhvert forstår ikke eksisterer.

Jeg tror det er noe i Durkheims begrep om anomi; jo mer man får jo mer vi man ha. Når alt er mulig, og det ikke finnes noen grenser, strekker man seg hele tiden etter stadig nye ting, mer penger, ett bedre utseende etc, bare for å oppdage- når man har oppnådd disse tingene - at man ikke er fornøyd alikevel! Mye vil ha mer, og man fanges i et mønster uten mulighet til å noengang bli fornøyd fordi man ikke har et endelig mål, eller grense for hva man kan oppnå...

Er det noen som skjønner hva jeg forsøker å formidle? Jeg forsøker som sagt ikke å moralisere, men jeg merker selv at ønske om å se bra ut, og følelsen av å ikke gjøre det (pga for lite trening for øyeblikket) gjør svært lite positivt for livgleden. Uansett hvor mye man trener blir man ikke fornøyd uansett, gjør man vel? Jeg ser helt klart at det er galt å tenke på denne måten, men så var det dette mellom liv og lære da....

Så kan jeg ikke for å tenke at hvis omgivelsene våre hadde formidlet andre verdier hadde dette blitt anderledes. At motene har skiftet så markant opp i gjennom historien burde jo være et bevis på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Perfekt biff

Tror også det er planlagt...

Britney trenger litt pr som partyjente nå, etter å ha vært "mor" i lengre tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kalle ett kvinnelig kjønnsorgan for mus??? Det har ikke hale og ikke hår....??  :klø:

Det har jo hår da, selv om noen velger å ta det bort! Kanskje hamster er mer passende kallenavn? De har jo sånne små halestubber, som kunne lignet mer på klitoris enn en musehale! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille Solstråle

Det mest fascinerende er vel at denne tråden har blitt lest av dobbelt så mange som den syv sider lange statskirkedebatten...

Faktisk den mest populære tråden på hele aktuelt :) Så da bryr vi oss vel om musa til Britney likevel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...