Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare jeg som synes det er helt absurd at forsiden av vg i dag omhandler at Britney Spears drar på byen uten truse, og at det er satt av to sider til dette hvor de faktisk viser bilde av den truseløse ... kremt... kroppsdelen ....?!?!

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke bare deg. VG er en drittavis, de sier det selv. (i hvert fall gjorde de det i en reklame som ble gjentatt til det kjedsommelige for noen år siden)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det er tydeligvis ikke nok krig i verden lenger.

Skrevet
er det bare jeg som synes det er helt absurd at forsiden av vg i dag omhandler at Britney Spears drar på byen uten truse, og at det er satt av to sider til dette hvor de faktisk viser bilde av den truseløse ... kremt... kroppsdelen ....?!?!

:ler:

Det er mer absurd at folk leser den såkalte "avisen"

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Latterlig forside av VG. :roll: Mandagsutgaven av VG hadde jo også en helside med Trond Giskes (Kottisgiske som de kalte han) anlagte feite kotelleter. Veldig interresant, nødvendig og ikke minst nyttig for oss å vite :ironi:

Endret av Silmarill
Skrevet

Ai, hva man går glipp av når man holder seg til Dagsavisen og Aftenposten... :ler:

Skrevet

Hadde jeg vært litt mer oppmerksom på deenne saken hadde jeg sikkert kjøpt VG :sjarmor:

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
Hadde jeg vært litt mer oppmerksom på deenne saken hadde jeg sikkert kjøpt VG  :sjarmor:

:ler: Vil du ha et kort resyme? Jeg har lest og føler meg nå mye mer oppdatert på det som skjer i verden ;)

:ironi:

Endret av Silmarill
Skrevet

Det er så mange aviser og blader som viser bilder av kjendisdåser for tiden! Noe så uapetittelig :forvirret:

Gjest Silmarill
Skrevet
Det er så mange aviser og blader som viser bilder av kjendisdåser for tiden! Noe så uapetittelig  :forvirret:

Uappetittelig er det ikke men unødvendig i en nyhetsavis syns jeg det er! Det finns jo nok av ukeblader der det står om kjendiser. Se og hør kommer nok til å ha flere sider om det og der er det faktisk helt greit!

Skrevet
Uappetittelig er det ikke men unødvendig i en nyhetsavis syns jeg det er! Det finns jo nok av ukeblader der det står om kjendiser. Se og hør kommer nok til å ha flere sider om det og der er det faktisk helt greit!

Forsiktig nå.

Jeg har aldri kjøpt "Se og Hør" og vil nødig tvinges til det nå heller :)

Gjest Silmarill
Skrevet
Forsiktig nå.

Jeg har aldri kjøpt "Se og Hør" og vil nødig tvinges til det nå heller  :)

Du kan jo bare gå til tannlegen så slipper du å kjøpe det. De har det på venterommet ;)

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

:overrasket: Hun har glemt å barbere et hårstrå :overrasket: Se og hør kommer sikkert til å ringe rundt den ene hårtusten (hvis ikke VG gjør det først da ;)

Jakka hennes er fin syns jeg

Endret av Silmarill
Skrevet

Jeje, det viser jo at at selv superdeilige kjendiser ser litt corny ut i visse vinkler..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...