Gå til innhold

Dine beste Berlin-opplevelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal til Berlin med kjæresten i juleferien. Lurer på hva som er det mest spennende man bør besøke. Fortell gjerne om dine Berlin-opplevelser hvis du har vært i Berlin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Checkpoint Charlie er et "must" (museum)

Det kan sikkert være artig å gå opp i fjernsynstårnet, men vær obs på kø (det var derfor vi ikke gikk opp der).

Favoritt-pølsekneipa til Jan Otto Johansen ligger rett ved fjernsynstårnet, nå husker jeg dessverre ikke hva den heter. Kan jo være spennende å smake skikkelig tysk wurst?

Hvis dere leier bil kan dere dra til Sachsenhausen (konsentrasjonsleir) som ligger litt utenfor Berlin.

Endret av Drua
Skrevet

Hadde mer romantiske og hyggelige ting i tankene. F.eks. Potsdam med slottsanlegget Sanssouci. Leirer kan man heller se på hvis man drar til Polen og synes sånt er interessant.

Skrevet

Hadde også tenkt å gå i operaen, men det er tre stykker og lurer på hvilken som er mest interessant.

Skrevet

Dere bør ta en tur til Brandenburger Tor.

Ellers ville jeg ha tatt en guidet tur, det er mange spennende steder i Berlin man absolutt bør se.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg synes den morke restauranten var et morsomt og annerledes sted aa spise paa. Tror den bare heter Dunkle Restaurant eller noe lignende. Det er helt bekmorkt der, ser ingenting mens man spiser maaltidet sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...