Gjest Gjest Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Har slitt med muskelspenning i låret i mange år nå, men siste tiden har det blitt ganske så ille. Merker muskelen spenner seg når jeg sitter stille. Det pleier å hjelpe å trene, da spenner man jo muskelen så mye at den klarer å slappe av etterpå. Men siste uke har det ikke hjulpet å trene heller, har blitt verre. Er veldig i tvil hva jeg skal gjøre nå, for jeg får ikke sove ordentlig når muskelen bare spenner seg Har vært hos lege med dette, siden det hele startet med smerter et annet sted (muskelspenningen er bare en følge av en annen smerte..). Noen som har opplevd noe liknende? Det er vel bare slik det er å merke at kroppen eldes da? (er ikke 30 engang...)
Drua Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Kanskje du burde gå til legen igjen å spørre om henvisning til fysioterapi? Dette høres ikke behagelig ut ihvertfall!
Devana Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Jeg har noe av det samme, sliter med å beskrive det. Men uansett...Har du prøvd å svømme i varmtvannsbasseng? Dette fikk jeg som råd av reumatologen min, og det roer ned muskelsmertene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå