Gå til innhold

Elixia og priser

Ibenholt

Anbefalte innlegg

Etter jul skal jeg kjøpe medlemskort på et Elixia-treningssenter. Jeg har dessverre ikke muligheten til å ringe eller høre med de om hva ting koster akkurat nå, så jeg lurer på om noen sitter inne med litt informasjon om priser? Det stod nemlig ingenting om dette på hjemmesiden deres, og jeg har ikke tid å skrive mail akkurat nå.

Men det jeg lurer på er hvor mye det koster for medlemskap i et halvt år, for en student? Med alle aktiviteter.

Og i tillegg, er det noen som vet sånn ca. hva man må ut med om man vil ha hjelp med en kostholdsekspert?

Om noen har informasjon blir kjempegla for raskt svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sambo betalte 425 kr i måneden på Elixia Lillehammer som student for halvannet år siden, men vet ikke helt om vi bør stole helt på hukommelsen hans :)

Hva prisen er for kostholdsveiledning aner jeg ikke, men jeg ville ikke hatt veiledning av noen som bare hadde noen korte kurs.. Det er en grunn til at man har 5-årig ernæringsutdannelse.. Tenker på mange av de kostholdsveilederene på treningssenterene rundt om kring..

En ernæringsfysiolog koster kanskje litt mer, men ikke nødvendigvis så mye, men jeg tror man får mye mer igjen for pengene..

Dagens reklame?

Ernæringsstudenten Aylana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på Elixia Lillehammer, er student, jeg betaler 429,- i mnd. Det er steindyrt, men jeg må ha medlemsskap. Vet ikke hvordan det er med halvtårsmedlemsskap da, det er sikkert dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si hva man vil om min utmelding av SATS (og det er det mange som har gjort ;) ), men jeg har oppdaget nå i ettertid det kanskje mange har visst men som jeg ikke har skjønt: Oppgitt pris er forhandlingspris. Jeg snuste litt rundt på forskjellige treningssentere og fikk en del forskjellige priser, og erfaringen er at hvis man åpner med å fortelle at man ønsker å bytte treningssenter så får man de beste pristilbudene.

Gjennom bekjente fant jeg et nytt treningssenter som gav meg et helt annet pristilbud enn de de oppgir offisielt rett og slett fordi de skjønte jeg var misfornøyd med SATS. Har du mulighet til å fiske litt så ville jeg absolutt prøvd på det, 429 var veldig dyrt til å være studentpris!

Og det er også lønnsomt, hvis pris er viktig, å vente til januar/august da treningssentrene overbyr hverandre for å tiltrekke seg nye brukere.

Under forutsetning at pris er viktig for deg, og siden du spør så tolker jeg det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ofte er de store kjedene veldig dominerende, og en kunde fra eller til spiller ingen rolle.. Så jeg tror både Elixia og SATS opererer med fixed price iallefall... Men ofte er det jo supersupertilbud da, slik at man kan få noen måneders gratis trening eller lignende.. Da blir jo plutselig månedsprisen mye mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

I asker betaler jeg 549,- i mnd for Elixia, og skal jeg bruke sandvikasenteret i tillegg koster det 599,-. Det er forsåvidt dyrt, men utrolig bra senter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...