Gå til innhold

En uke siden gjestestenging

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det har jo alltid vært perioder hvor det er stillere enn andre så det trenger ikke å ha noe med om det er gjester eller ikke.

Mulig det, men jeg synes de fleste innleggene er blitt mye tammere. Jeg merker at jeg ikke svarer så veldig personlig lenger når jeg ikke kan velge å være helt anonym. Jeg tror også terskelen for å spørre om litt vanskeligere ting en kakeoppskrifter og slikt blir mye høyere. Barn og familie, feks, har dødd helt bort.

Bare min mening, da. Det kan jo ta seg opp igjen....

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet
Mulig det, men jeg synes de fleste innleggene er blitt mye tammere. Jeg merker at jeg ikke svarer så veldig personlig lenger når jeg ikke kan velge å være helt anonym. Jeg tror også terskelen for å spørre om litt vanskeligere ting en kakeoppskrifter og slikt blir mye høyere. Barn og familie, feks, har dødd helt bort.

Bare min mening, da. Det kan jo ta seg opp igjen....

For min del er det omvendt. Jeg føler at jeg kan spørre om mer ettersom jeg ikke får gjester som bare skal spy ut eder og galle i tråden.

Jeg skriver uansett ganske lite for tiden, både her og på et annet forum jeg er på. Ikke noe grunn egentlig, bare føler meg ikke så veldig skrivete. Jeg liker i hvert fall kg alngt bedre nå enn før.

Gjest Mayamor
Skrevet

Det er jo adventstid også da - er her selv mindre enn vanlig da vasking, handling, gavepakking og baking er høyere prioritert... ;)

Skrevet

For min del kunne bare gjestene vært her fortsatt! Men det er jo alltid noen som ødelegger for andre, så skjønner at man måtte sette en grense da.

Skrevet

Det har blitt betraktelig mindre aktuelle debatter og mer sladder og kjendispjatt. Men dette skal jo være et kvinneforum, så da passer det seg kanskje bedre slik..

Skrevet
Det har blitt betraktelig mindre aktuelle debatter og mer sladder og kjendispjatt. Men dette skal jo være et kvinneforum, så da passer det seg kanskje bedre slik..

Punktum, slik jeg oppfattet det var du vel en av dem som heia med på gjestestengingen under Ros og ris debatten.

Skrevet
Punktum, slik jeg oppfattet det var du vel en av dem som heia med på gjestestengingen under Ros og ris debatten.

Da har du nok oppfattet alt feil.

Gjest Mayamor
Skrevet

Vi er nå selv ansvarlig for hva som diskuteres - med eller uten gjester. Er det for kjedelig; start en spennende diskusjon selv... ;)

Skrevet
Vi er nå selv ansvarlig for hva som diskuteres - med eller uten gjester. Er det for kjedelig; start en spennende diskusjon selv... ;)

Jeg tipper greia er at mange jenter ikke tør å si hva de egentlig mener, og fant det betryggende å kunne logge seg ut for å poste innlegg som kunne være lite politisk korrekte. Siden jeg bare har rette meninger skaper det lite debatt om jeg setter i gang en tråd på aktuelt. Alle vil bare være enig i meg. Hvem vil vel ikke være med på vinnerlaget?

Gjest Mayamor
Skrevet

Vinnerlaget ja... Kom inn på andre deler av Kg da som ikke fanklubben din dilter etter på... Eller er det helt håpløst å riste dem av seg...? :ler:

Skrevet

Jeg begynner nesten å bli glad for gjestestengingen; til nå har det blitt mer effektivt arbeid på jobb, huset er mer ryddig og det har blitt mer kos med ektemann.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Nesten så jeg begynner å jobbe ekstra. Dødtiden på formiddagene på fridagene mine er jo dørgende kjedelig uten noe gjestebøll :P

Gjest Mayamor
Skrevet

Stakkars arbeidsgivere som får så alt for mye gjort framover i den stille juletid da... :ler:

Skrevet

Juletid? Det er gjestestengetid :P

Hadde jeg ikke hatet vann, hadde jeg tatt meg en tur ut så klart, men i går ble jeg blåst og regnet i bakken :sjenert:

Skrevet
Da har du nok oppfattet alt feil.

Prøv å uttrykk deg litt klarere slik at du oppfattes rett da.

Skrevet
Prøv å uttrykk deg litt klarere slik at du oppfattes rett da.

:ler:

Skrevet (endret)

Skjønner at jeg har gått glipp av noen uker med intens diskusjon om gjestepostinger. Selv har jeg vært gjest lenge, men det var helt ok å registrere seg.

Men. Jeg synes det har blitt rimelig kjedelig her. Jeg har tidligere sittet på KG i maange timer på "sovende" vakt, men idag har det vært gørr. Og ikke kom her og si at det er stille før jul, det var da ikke slik i fjor?

Det forumet med mest diskusjon er Samlivsforumet. Slik var det virkelig ikke før. Og alle disse ordlekene og dagbok-innleggene...ZZZzzzZz

Endret av Merneith
Skrevet

Hmm ... mulig jeg ikke følger med ordentlig. Jeg ser fortsatt innlegg fra gjester på forumet jeg? Innlegg som er blitt skrevet de siste dagene? For eksempel denne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=242474&hl= Her er trådstarter gjest, og tråden ble startet på torsdag.

Skjønner ikke, jeg? Har de ombestemt seg? Kan gjester skrive innlegg likevel? :sjenert: :klø:

Skrevet

Samliv, seksualitet og helse.

Skrevet
Hmm ... mulig jeg ikke følger med ordentlig. Jeg ser fortsatt innlegg fra gjester på forumet jeg? Innlegg som er blitt skrevet de siste dagene? For eksempel denne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=242474&hl= Her er trådstarter gjest, og tråden ble startet på torsdag.

Skjønner ikke, jeg? Har de ombestemt seg? Kan gjester skrive innlegg likevel?  :sjenert:  :klø:

Det er ofte registrerte bruker ønsker å slette seg. I den forbindelse er det mange som endrer navnet til "gjest" el.l. før de sletter seg, slik at ikke brukernavnet henger igjen på gamle innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...