MargreteJ Skrevet 1. desember 2006 #61 Skrevet 1. desember 2006 Jeg synes det er helt fantastisk, spesielt det at dere lot sexforumet stå åpent for dem Bare se harmonien i innlegg 48 og 49 her! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...ic=241395&st=40 Piss meg i øre. Samme som før, bare MYE kjedeligere siden de ikke er overalt! Jeg har ingen klar mening om dette, men la det mest utsatte forumet være åpent for dem? Hva forventer dere? ← Du burde lese hele tråden. Trådstarter får masse pes fra registrete brukere og føler seg misforstått. Vet ikke hva som er verst... Forøvrig enig med deg om hva slags forum som fremdeles er åpne. Sex selger selvsagt.
Gjest Bellatrix Skrevet 1. desember 2006 #62 Skrevet 1. desember 2006 Forøvrig enig med deg om hva slags forum som fremdeles er åpne. Sex selger selvsagt. ← Det har vel neppe noe med det å gjøre, men at det å skrive om egen seksualitet kan være vanskelig for noen og at det er greiere å gjøre det anonymt.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 1. desember 2006 #63 Skrevet 1. desember 2006 Du burde lese hele tråden. Trådstarter får masse pes fra registrete brukere og føler seg misforstått. Vet ikke hva som er verst... Forøvrig enig med deg om hva slags forum som fremdeles er åpne. Sex selger selvsagt. ← Jeg skrev ikke til trådstarter, jeg bare lot mitt hjerte sukke generelt.
nallemaja Skrevet 1. desember 2006 #64 Skrevet 1. desember 2006 Nå som gjestene har forsvunnet er det som om alle har mistet piffen. Syns ikke det er noe koselig her lenger. Og det er LITE nye, interessante diskusjoner. Syns det er trist at gjestene forsvinner. Jeg har aldri giddet å bli medlem av et forum hvis jeg må registrere meg fra første gang. Jeg liker å prøve ut først som gjest i alle forumene jeg er medlem i, og så registrere meg hvis jeg liker meg der... Men om det fortsetter på den måten det er her nå kommer jeg ikke til å bli her så mye lengere. Det er ikke koselig uten gjestene, selv om det av og til var litt vanskelig å vite hvilken gjest som skrev hvilket innlegg. Det kan lett løses med å kreve at gjesten må lage et gjestenick for å poste innlegget, og gjøre det umulig å sende innlegg med samme gjestenick som noen andre. Gi oss gjestene tilbake!Please!
Chic' Wilma Skrevet 1. desember 2006 #65 Skrevet 1. desember 2006 JA. Jeg også savner gjestene og savner å være gjest. Det er stille og ting går sakte - sjekket inn tidlig i morges og nå i kveld og de samme trådene står fremdeles på de 5 første plassene der jeg ferdes mest. Jeg er også selv mindre aktiv enn før.
Gjest Gjest 1 Skrevet 2. desember 2006 #66 Skrevet 2. desember 2006 JA. Jeg også savner gjestene og savner å være gjest. Det er stille og ting går sakte - sjekket inn tidlig i morges og nå i kveld og de samme trådene står fremdeles på de 5 første plassene der jeg ferdes mest. Jeg er også selv mindre aktiv enn før. ← Enig.
talin Skrevet 2. desember 2006 #67 Skrevet 2. desember 2006 Gi oss gjestene tilbake!Please! Nei takk.
sacred Skrevet 3. desember 2006 #68 Skrevet 3. desember 2006 Nå som gjestene har forsvunnet er det som om alle har mistet piffen. Syns ikke det er noe koselig her lenger. Og det er LITE nye, interessante diskusjoner. Syns det er trist at gjestene forsvinner. Jeg har aldri giddet å bli medlem av et forum hvis jeg må registrere meg fra første gang. Jeg liker å prøve ut først som gjest i alle forumene jeg er medlem i, og så registrere meg hvis jeg liker meg der... Men om det fortsetter på den måten det er her nå kommer jeg ikke til å bli her så mye lengere. Det er ikke koselig uten gjestene, selv om det av og til var litt vanskelig å vite hvilken gjest som skrev hvilket innlegg. Det kan lett løses med å kreve at gjesten må lage et gjestenick for å poste innlegget, og gjøre det umulig å sende innlegg med samme gjestenick som noen andre. Gi oss gjestene tilbake!Please! ← Enig.
Gjest Saramia Skrevet 3. desember 2006 #69 Skrevet 3. desember 2006 Synes det er mye stillere her enn før, og lite nytt som skjer. KJEDELIG!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 3. desember 2006 #70 Skrevet 3. desember 2006 Nå som gjestene har forsvunnet er det som om alle har mistet piffen. Syns ikke det er noe koselig her lenger. Og det er LITE nye, interessante diskusjoner. Syns det er trist at gjestene forsvinner. Jeg har aldri giddet å bli medlem av et forum hvis jeg må registrere meg fra første gang. Jeg liker å prøve ut først som gjest i alle forumene jeg er medlem i, og så registrere meg hvis jeg liker meg der... Men om det fortsetter på den måten det er her nå kommer jeg ikke til å bli her så mye lengere. Det er ikke koselig uten gjestene, selv om det av og til var litt vanskelig å vite hvilken gjest som skrev hvilket innlegg. Det kan lett løses med å kreve at gjesten må lage et gjestenick for å poste innlegget, og gjøre det umulig å sende innlegg med samme gjestenick som noen andre. Gi oss gjestene tilbake!Please! ← Hva er forskjellen på å kreve gjestenick, og at en må registrere seg? Forstår liksom ikke helt forskjellen Og jeg må si jeg ikke savner gjestene, for de mest seriøse har tydeligvis registrert seg. Det at det har blitt stille her inne, kan ha med årstiden å gjøre. Folk har mye å gjøre på i Rl, og jeg er sikker på at det tar seg opp her inne, uten gjestene
nallemaja Skrevet 3. desember 2006 #71 Skrevet 3. desember 2006 Hva er forskjellen på å kreve gjestenick, og at en må registrere seg? Forstår liksom ikke helt forskjellen Og jeg må si jeg ikke savner gjestene, for de mest seriøse har tydeligvis registrert seg. Det at det har blitt stille her inne, kan ha med årstiden å gjøre. Folk har mye å gjøre på i Rl, og jeg er sikker på at det tar seg opp her inne, uten gjestene ← Forskjellen på gjestenick og å registrere seg er at gjestenick er et nick du velger der og da og som du ikke trenger å bruke nestegang du skal skrive et innlegg. Det er bare for å klare å skille gjestene fra hverandre. Man får ikke brukerkonto der andre brukere kan spore opp tidligere innlegg, eller sende personlige beskjeder Jeg tror det blir færre nye brukere her hvis man ikke kan poste innlegg som gjest. Det er veldig vanlig å ville prøve seg ut litt på et forum før man registrerer seg, og det er ikke alle som er så veldig glad i å måtte registrere seg.
Gjest Madam Felle Skrevet 3. desember 2006 #72 Skrevet 3. desember 2006 Forskjellen på gjestenick og å registrere seg er at gjestenick er et nick du velger der og da og som du ikke trenger å bruke nestegang du skal skrive et innlegg. Det er bare for å klare å skille gjestene fra hverandre. Man får ikke brukerkonto der andre brukere kan spore opp tidligere innlegg, eller sende personlige beskjeder Jeg tror det blir færre nye brukere her hvis man ikke kan poste innlegg som gjest. Det er veldig vanlig å ville prøve seg ut litt på et forum før man registrerer seg, og det er ikke alle som er så veldig glad i å måtte registrere seg. ← Men om gjestene skal kunne forandre nick på hvert eneste innlegg, så vil en jo ikke klare å skille de fra hverandre uansett. For da vil jo den ene gjesten kunne være nalle i ene innlegget og buster i det andre. Og jeg er ikke enig i at det er vanlig å være gjest først på et forum, for KG er vel et av de få forumene på Internett som aksepterte gjester. Det finnes noen andre også, men de fleste opererer med at folk må registrere seg. Og har man så store problemer med å føle seg frem som registrert bruker, passer en kanskje ikke inn verken her eller på andre forum der en må registrere seg. Det er jo bare til å slette seg, når en ikke vil være her lengre. Men jeg tror enkelte savner det å kunne logge seg ut, for å slenge drit til enkelte brukere. Og det har jeg merket har forsvunnet nå, for tydeligvis er man ikke så tøff i tastefingrene når man er registrert som bruker.
micia78 Skrevet 3. desember 2006 #73 Skrevet 3. desember 2006 Jeg er ny her... registrerete meg for en god stund siden, men har ikke brukt forumet på en stund og har ikke svart på innlegg før de siste dagene. Men det virker som om det er veldig forskjell på de som vil bruke dette forumet seriøst, og de som vil bruke det til å (en gang i mellom) å slenge dritt til andre? Har inntrykk av at det er flest som vil bruke det seriøst, men det er kanskje fordi jeg selv er så glad for å ha funnet et forum jeg kan bruke seriøst. Tenker da litt på det med å være anonym, men vi er jo ganske mange mennesker her i Norge da... og i verden...
Gjest Mayamor Skrevet 3. desember 2006 #74 Skrevet 3. desember 2006 Jeg synes det er bedre når en slipper alle utidige kommentarer og ikke minst spammingen. Synes det bør være enkelt å være anonym her inne selv med nick. En velger selv hvor personlig en vil være. Om det er din egen erfaring eller kusinen til naboen sin manns elsker er vel revnende likegyldig vel...? En behøver ikke "utlevere" seg mer enn en føler seg komfortabel med. Men kjekt å høre om nye gjester som er blitt medlemmer eller har børstet støvet av et nock... Velkommen!
micia78 Skrevet 3. desember 2006 #75 Skrevet 3. desember 2006 Om det er din egen erfaring eller kusinen til naboen sin manns elsker er vel revnende likegyldig vel...? ← Jah, den er god... tror jeg vil ta en sånn hvis det blir noe veldig personlig jeg vil skrive et innlegg om en gang Og takk for velkomst. Må inrømme at jeg har sjekket ut en del forum, både i inn- og utland, og er veldig glad for å ha funnet akkurat dette forumet! Variert, seriøst, enklet å bruke og enkelt å være bruker av. Hurra!
Transe Skrevet 4. desember 2006 #76 Skrevet 4. desember 2006 Hei. Føler meg ikke plaget av gjester, så bare la dem slippe til igjen.
Salt'n Skrevet 4. desember 2006 #77 Skrevet 4. desember 2006 Jeg tror det blir færre nye brukere her hvis man ikke kan poste innlegg som gjest. Det er veldig vanlig å ville prøve seg ut litt på et forum før man registrerer seg, og det er ikke alle som er så veldig glad i å måtte registrere seg. ← Enig der. Jeg var også gjest her ei lita stund og prøvde ut forumet før jeg registrerte meg. Aldri verden om jeg hadde gidda å registrere meg første gangen. Var innom et annet forum tidligere og registrerte meg der. Men det ble bare tull og jeg fant ikke ut noe av det. Prøvde dette forumet og fant ut at det var OK. Det er greit å ha satt seg litt inn i sakene og være sikker på at du kommer til å bruke forumet før du evt registrerer deg.
Gjest Gjest 1 Skrevet 4. desember 2006 #78 Skrevet 4. desember 2006 Men jeg tror enkelte savner det å kunne logge seg ut, for å slenge drit til enkelte brukere. Og det har jeg merket har forsvunnet nå, for tydeligvis er man ikke så tøff i tastefingrene når man er registrert som bruker. ← Det fine er at vi må stå for hva vi sier. Da blir alle glade. Det får oss til å jobbe hardere. :enig_anim: :enig_anim:
Caramba Skrevet 5. desember 2006 #79 Skrevet 5. desember 2006 Jeg synes det har blitt stille her...... Har vært her lite i det siste og hver gang jeg sjekker innom så er det stort sett de samme trådene som går med et par nye poster. Gjester har aldri plaget meg, hvertfal.
Gjest Bellatrix Skrevet 5. desember 2006 #80 Skrevet 5. desember 2006 Jeg synes det har blitt stille her...... Har vært her lite i det siste og hver gang jeg sjekker innom så er det stort sett de samme trådene som går med et par nye poster. Gjester har aldri plaget meg, hvertfal. ← Det har jo alltid vært perioder hvor det er stillere enn andre så det trenger ikke å ha noe med om det er gjester eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå