Gå til innhold

En uke siden gjestestenging

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gjør som meg, Jennsen: Jug så det renner av deg!

Si meg - er du politiker, eller? (jfr. annen tråd) :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Si meg - er du politiker, eller? (jfr. annen tråd) :tunge1:

JEg er Siv Jensen. Hvorfor tror du ellers jeg leser boken?

Skrevet
JEg er Siv Jensen. Hvorfor tror du ellers jeg leser boken?

:idesmil: Og brikkene faller på plass

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg har ikke merket så stor forskjell.

På den positive siden er debattene blitt mer oversiktelige, det kunne være litt slitsomt i en lang tråd der flere bare sto som Gjest og argumenterte mot hverandre, mens man var usikker på hvilke innlegg som var skrevet av den samme personen. Og mindre spam, da.

På den andre siden skjønner jeg bare ikke hvorfor endel kunne irritere seg så mye over gjesteinnleggene. Noen tråder sporet sikkert av med gjesteinnlegg, men tråder sporer av med bare innloggete brukere også. Og det er veldig mye lettere å overse dustete innlegg fra en gjest enn når en bruker kommer med dustete innlegg - man tar mer plass med en gang man er registrert bruker.

Skrevet
Og vi trenger da ingen gjester for å spore av tråder vi, vel..?
Skrevet
Gjør som meg, Jennsen: Jug så det renner av deg!

Det tror jeg er litt lurt.

Jeg har faktisk lagt inn 2-3 villedende svar, nettopp fordi jeg vil forvirre, i tillfelle det skulle være noen som aner hvem jeg er. Ofte svarer man på noe, så tenker man etterpå at, æsj, nå skrev jeg kanskje litt for mye. Jeg liker å være Chrizzy og har ikke lyst til å slette meg heller.

Skrevet
Og vi trenger da ingen gjester for å spore av tråder vi, vel..?

Jeg liker at tråder sklir litt ut, litt moro må vi jo ha nå når gjestene ikke kan rote til alt. :ler:

Skrevet
Det tror jeg er litt lurt.

Jeg har faktisk lagt inn 2-3 villedende svar, nettopp fordi jeg vil forvirre, i tillfelle det skulle være noen som aner hvem jeg er. Ofte svarer man på noe, så tenker man etterpå at, æsj, nå skrev jeg kanskje litt for mye. Jeg liker å være Chrizzy og har ikke lyst til å slette meg heller.

:Nikke: Og jeg liker "endre"-funksjonen. Jeg la ut litt mye info om meg selv i starten, naiv som jeg er, og jeg har kunnet gå tlbake i etterkant og endret...

Men i de fleste rom er det ingen problem å gi råd uten å legge ut sensitiv info om seg selv. Alt kan skrives om litt, og hva som kan være sensitivt på f.eks. hus,hage og hobby skjønner ikke jeg. :)

Skrevet
:Nikke: Og jeg liker "endre"-funksjonen. Jeg la ut litt mye info om meg selv i starten, naiv som jeg er, og jeg har kunnet gå tlbake i etterkant og endret...

Men i de fleste rom er det ingen problem å gi råd uten å legge ut sensitiv info om seg selv. Alt kan skrives om litt, og hva som kan være sensitivt på f.eks. hus,hage og hobby skjønner ikke jeg. :)

Neppe sensitivt, men det kan være mulig å gjenkjenne folk utifra hva de skriver på hus,hage og hobby. Hvis du nevner noe om hvilken hobby du har, hvordan du har innredet hjemmet ditt, osv.

Jeg lyger litt jeg også, endrer på detaljer og slikt, men føler meg likevel noget paranoid.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jeg er positivt overrasket. Men jeg kan ikke si at jeg har lagt så mye merke til det, egentlig.

Skrevet
Jeg liker at tråder sklir litt ut, litt moro må vi jo ha nå når gjestene ikke kan rote til alt.  :ler:

Kan vi ikke?

Skrevet
Neppe sensitivt, men det kan være mulig å gjenkjenne folk utifra hva de skriver på hus,hage og hobby. Hvis du nevner noe om hvilken hobby du har, hvordan du har innredet hjemmet ditt, osv.

Jeg lyger litt jeg også, endrer på detaljer og slikt, men føler meg likevel noget paranoid.

Ja, sorry, men da er du virkelig paranoid, altså. Med mindre du legger ut om den nye bilen du nettopp har kjøpt deg - Koenigsegg eller Nerdrum-maleriet i stua.

Jeg har en hobby veldig få av mitt kjønn har, men det er en av de tingene jeg ikke har fjernet fra rundt-forbi.

Skrevet (endret)
Deilig å kunne skrive uten at gjester troller rundt.

det er deilig å slippe trollete gjestepostinger

alle gode tråder ble trollet ihjel

setter pris på at en del "trollete" innlegg er vekk

-nå er det mange registrerte forumtroll.

Pøh... :sur:

Endret av Forumtroll
Skrevet
Nå mister jeg nesten motet her, for en sammensvergelse!  :sur:  :murvegg:

Vi kan jo ta bølgen sammen? Hva med en ekte, solid og velkjent :klappe::klappe::klappe::klappe::Nikke::Nikke::Nikke::dagens-rose::flagg::enig::hoppe::enig::klappe::klappe::klappe::klappe:

Gjestene lever jo ennå.

Skrevet
Vi kan jo ta bølgen sammen? Hva med en ekte, solid og velkjent  :klappe:  :klappe:  :klappe:  :klappe:  :Nikke:  :Nikke:  :Nikke:  :dagens-rose:  :flagg:  :enig:  :hoppe:  :enig:  :klappe:  :klappe:  :klappe:  :klappe:

Gjestene lever jo ennå.

Oi, jeg ble helt svimmel av alle de klappende, nikkende, fargerike smileyene :ler:

Ja, gjestene er her ennå, som ulv i fåreklær. Og takk og lov for det. Men jammen har de blitt litt penere i språkdrakten. Iallfall noen av dem :ler:

Skrevet
Pøh...  :sur:

Unnskyld, Forumtroll. Jeg mente ikke deg. Jeg mente dem som faker troll ;) . Du er jo ekte.

Ble det egentlig noen trøst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...