Devana Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Vel....Nå har jeg begynt å veie maten, og skal følge meny 2, altså 1600 kalorier, men jeg klarer ikke å få i meg så mye kalorier, mest fordi jeg sliter med å fylle ut melke-kvoten blant annet. Klokka er nå halv syv og jeg har spist 1000 kalorier bare. Jeg har fått i meg fruktrasjonen og grønnsaker, middag, frokost og lunsj, men ble ikke så mange kalorier på frokosten. Noen tips? Trodde ikke JEG skulle få problemer med å spise nok, men nå som jeg ikke spiser usunt så var det ikke så lett gitt
Gjest Bellatrix Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Prøv å få til et par måltider til så blir det nok bra.
Devana Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 Prøv å få til et par måltider til så blir det nok bra. ← Uff...Jeg er ikke sulten. Men jeg blir vel vant til det antar jeg. Må kanskje spise oftere...?
tuji Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Ikke bruk de aller magreste produktene. Spis f. eks. banan i stedet for eple, lettnorvegia i stedet for ekstra lett Synnøve osv...
Marissa Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Dette slet jeg også med i begynnelsen, følte det ble så MYE mat! Men det er veldig viktig at du får i deg alle kaloriene, hvis ikke går kroppen fremdeles på sparebluss, og da går ikke vekten ned! Foreslår at du spiser mer kloritett mat, f.eks litt flere kalorier i pålegget til frokost og lunch, mer kaloririk frukt slik tuji foreslår, og bruker tid på å lage plass til flere måltider i hverdagen din. Vet det kan være vanskelig, men det er viktig, og etter et par uker går det "av seg selv". Jeg drikker ikke melk, så de rasjonene var vanskelig å få brukt opp. Det går mye i youghurt, som også kan brukes som dip, smoothie (bær har nesten ingen kalorier, så der er det bare å pøse på) og Quick and easy havregrøtmix med melk. Viktig at du spiser regelmessig hele dagen og ikke er kjempemett på kvelden, for da får du ikke nok mat i deg neste morgen/formiddag.
Miracl3 Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Vei noen nøtter og spis de Om noen uker kommer du til å være sulten. Måltidsklokken Frokost 08 00 Mellommåltid 10.00 Banan /Youghurt / frukt Lunsj 12,00 Mellommåltid 14.00 Middag 16,00 Mellommåltid 18,00 Kvelds 20.00 Dette skal vist være perfekt. Juster etter dine egne tider, og lykke til.
Devana Skrevet 30. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2006 Vei noen nøtter og spis de Om noen uker kommer du til å være sulten. Måltidsklokken Frokost 08 00 Mellommåltid 10.00 Banan /Youghurt / frukt Lunsj 12,00 Mellommåltid 14.00 Middag 16,00 Mellommåltid 18,00 Kvelds 20.00 Dette skal vist være perfekt. Juster etter dine egne tider, og lykke til. ← Vel..Jeg prøvde rådet ditt om å spise noen nøtter til mellommåltid idag tidlig, og har vært på sykehuset halve dagen Veeel...Da vet jeg det, jeg er allergisk mot nøtter
tuji Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Vel..Jeg prøvde rådet ditt om å spise noen nøtter til mellommåltid idag tidlig, og har vært på sykehuset halve dagen Veeel...Da vet jeg det, jeg er allergisk mot nøtter ← Ojsann! Hva skjedde?
Devana Skrevet 30. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2006 Ojsann! Hva skjedde? ← Halsen "tetta" seg, og jeg fikk endel utslett, så jeg fikk en sprøyte på sykehuset. Var akkurat som når jeg ble stukket av veps sist (jeg er allergisk mot veps) så jeg kom meg fort avgårde til sykehuset.
Miracl3 Skrevet 30. november 2006 #10 Skrevet 30. november 2006 (endret) Vel..Jeg prøvde rådet ditt om å spise noen nøtter til mellommåltid idag tidlig, og har vært på sykehuset halve dagen Veeel...Da vet jeg det, jeg er allergisk mot nøtter ← Endret 30. november 2006 av Miracl3
Devana Skrevet 30. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2006 Men men..Jeg fungerer helt fint igjen nå Men jeg må nok finne noe annet for å fylle opp kaloriene.
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #12 Skrevet 30. november 2006 (endret) Solsikkefrø og avocado? Begge deler har mye sunt fett. Endret 30. november 2006 av ayrabeth
Gjest niomi Skrevet 1. desember 2006 #13 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har byttet ut melkekvoten med ekstra frukt.
Devana Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 3. desember 2006 Weeee...tok første måling nå, 1,8 kg ned, og 7 cm sammenlagt. Det er vel mest vann kanskje nå første uka, men alikevel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå