Gjest kk Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Er det noen som vet hvor lenge man oppbevarer journaler etter avsluttet behandling innen psykiatrien? Er det strenge regler for det? Hvordan er det med journal hos legen? Man er jo der jevnlig hele livet, så den er der kanskje til man dør?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Jeg var på sykehus i 1978 pga infeksjon, og den journalen finnes ennå. Så de oppbevares leeeeenge.
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Jeg fikk en sykdom to år gammel, og journalskriveriene fra den gangen ligger fortsatt med i min etterhvert ganske tykke journal
brumma* Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 (endret) Mener jeg fikk vite at det er 30 år (50 hvis du er barn). Dette er på vanlige sykehus, men tipper de oppbevares lenge ellers også. Edit: leif Endret 29. november 2006 av brumma*
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Jeg henvendte meg til sykehuset for å se fødselsattesten min (medfødt sykdom), men de hadde rotet den bort. jeg var da under 30 år, men de hadde gjort en feil ved å rote den bort...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå