liv-b Skrevet 6. februar 2003 #1 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har langt, ganske tykt hår nesten ned til rumpa. Kjolen min er i renaissanse stil, med masse chiffon osv. Først tenkte jeg å ha håret litt løst og litt satt opp, med markblomster i. Men nå har jeg sett så mange nydelige frisyrer med oppsatt hår og liten tiara i. Vet ikke om det passer i stilen. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2003 #2 Del Skrevet 6. februar 2003 Hei, Jeg tror jeg hadde gått for litt løst/litt oppsatt hår med markblomster i. Syns det passer best til kjolen du skal ha. Heldiggrisen deg som har langt tykt hår... (misunnelig)... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 6. februar 2003 #3 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg tror nok pgså at jeg ville valgt en løs enkel oppsats siden kjolen er i r-stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. februar 2003 #4 Del Skrevet 6. februar 2003 Håret i bakhodet satt opp løst eller i en flettekrone. Sidehåret lagt i myke bølger for å fremheve lengden. Ikke tiara til en kjole i den stilen du har valgt- her er det blomster som gjelder. Stikkordene er romantisk, tenk Robin Hood og hans Lady Marian. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 6. februar 2003 #5 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg ville ha tatt med meg et bilde av kjolen på prøvetime til frisøren jeg. Der kan dere prøve litt forskjellig, og hun har sikkert mange gode forslag å komme med :D K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 7. februar 2003 #6 Del Skrevet 7. februar 2003 Jag har också långt och tjockt hår, kanske inte lika långt som dig. Jag satte upp håret men lät bli att rulla det på rullar innan (då blev det bara allt för mycket hår - prövade en gång). Det var min mor som satte upp mitt och vi prövade flera olika varianter innan. Hur du ska ha ditt hår beror som sagt var mycket på din kjol och övrig stil på bröllopet. Surfa runt och titta på lite olika frisyrer och klänningar och framför allt: Lyssna på frisören, de är fackfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå