Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #21 Del Skrevet 29. november 2006 Tja, har et ambivalent forhold til jul, gruet meg til det i veldig mange år. Men i fjor hadde jeg det veldig koselig med kjæresten min og hans familie, og det får jeg nok i år også. Utsetter forberedelsene til 7. desember da jeg er ferdig med eksamener for i år, men da skal jeg sette i gang for fullt. Det eneste jeg savner med hjemstedet mitt er at der blir det skikkelig julestemning ute, kaldt og mye snø. Her er det dessverre veldig varierende, og spesielt i midtbyen blr det aldri ordentlig vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. november 2006 #22 Del Skrevet 29. november 2006 Hørte ikke?? Vel, jeg håper du ikke blir FOR skuffa hvis du kommer nordover og finner "hele" Nord-Norge som en eneste stor "Bergen-vinter". Her er det bart, bart, bart...og mørkt, mørkt, mørkt...med holke, is og slikt overalt!! ← Joda, jeg er klar over det. Siste nytt fra Mamma er at det er is, is og atter is. Men det er nå en stund til jul enda, og jeg kan ikke huske sist det ikke var sne på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 29. november 2006 #23 Del Skrevet 29. november 2006 Joda, jeg er klar over det. Siste nytt fra Mamma er at det er is, is og atter is. Men det er nå en stund til jul enda, og jeg kan ikke huske sist det ikke var sne på julaften. ← Yeppers, og jeg har sendt expressmail til værgudene om at de må sende litt mer nedbør i form av SNØ her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 29. november 2006 #24 Del Skrevet 29. november 2006 JA! Gleder meg supermasse, er bare 15 dager igjen til jeg får den beste julegaven ever og deretter blir det koselig førjulstid før jeg drar til mamma&pappa i Bartebyen. Har heldigvis noen dager før jul til å treffe gode venner, så blir det koselig familiejul med god mat & drikke og masse avslapping, en tur innom mine besteforeldre og deretter hjem til kjæresten/samboeren (wow!) i romjula! Kan knapt vente jeg nå :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tessmira Skrevet 29. november 2006 #25 Del Skrevet 29. november 2006 Jaaa, gleder meg kjempe mye Får bare håpe det kommer litt snø til juleaften, blir liksom ikke helt i 100% julestemning uten snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 29. november 2006 #26 Del Skrevet 29. november 2006 Jaaa, gleder meg kjempe mye Får bare håpe det kommer litt snø til juleaften, blir liksom ikke helt i 100% julestemning uten snø. ← Helt enig! *krysse fingrer og tær på at det kommer snø til julaften* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. november 2006 #27 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg elsker førjulstiden og selve jula, og gleder meg masse i år også . Liker å pusle rundt med gaver som jeg lager selv, å lage julekort, bake, høre på julemusikk og å være masse sosial. Og når jula kommer, er det så godt å bare slappe av med familien, spise, prate, le og kose oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marie81 Skrevet 29. november 2006 #28 Del Skrevet 29. november 2006 JA! Gleder meg masse til advent og jul Synes adventstiden er det beste. Gleder meg til 1 desember - da skal jeg vaske leiligheten og deretter ta frem julepynt, lys og julemusikk. Gleder meg masse til førjulsaktiviteter med venner - spise grøt, drikke gløgg, bake pepperkakemenn, lage pepperkakehus, pakke inn julagaver, gå på julekonsert, skrive julekort osv. Elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban75 Skrevet 30. november 2006 #29 Del Skrevet 30. november 2006 Julen er en flott tid - iallefall når man har barn. Det var akkurat som julen fikk en "makeover" når vi fikk barn.. Nå er gavene snart i hus, og vi skal fokusere på koselig ting i adventstiden (teater, bake kaker og pynte de.., gå i svømmehallen og bruke tid sammen). Jeg gleder meg veldig iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. november 2006 #30 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg elsker julen og juleforberedelsene... Baking, handling, hemmeligheter, pynting, kos, tid, kakao, gløgg, nisser, Frelsesarmèens gryter, lilla i advent, rødt til jul, julekort, kjærestekalenderen, forventningsfulle barnefjes, julesanger, nedtelling, julebarne tv, masse levende lys +++ Tenk bare på hvor lang og mørk vinteren hadde vært uten julen å se fram til... Jeg elsker julen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 30. november 2006 #31 Del Skrevet 30. november 2006 gleder meg masse til jul. har gledet meg masse til at desember skal begynne. adventstiden er også utrolig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 1. desember 2006 #32 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, jeg gleder meg til jul! Først og fremst for å få tid til familie og venner, og også til å få noen etterlengtede fridager fra jobb. Så er det bare å be til værgudene da, for som nevnt tidligere i tråden, her nordpå er det ikke mye julestemning for tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. desember 2006 #33 Del Skrevet 3. desember 2006 Ja, jeg gleder meg til jul. Vi skal feire hos hans foreldre og det er så koselig der! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvitil Skrevet 4. desember 2006 #34 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja det gjør jeg blir nok en tradisjonell jul. Mann jobber og jeg lager det koselig for oss to. Barna er ikke barn lenger og lager sin egen jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 4. desember 2006 #35 Del Skrevet 4. desember 2006 Å ja. Gleder meg veldig til jul nå. Jeg og mannen min og barna skal feire vår første jul alene. Har i alle foregående år reist hjem til barnas besteforeldre (annenhver gang hos farmor og mormor) og bodd der hele jula. Blir fantastisk deilig å slappe av og kose seg kun med min egen herlige familie år. Nynner O helga natt nå og blir helt i modus. Nå mangler bare snø, eller forresten: En snøløs jul kan ikke ødelegge kosen i år uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvitil Skrevet 5. desember 2006 #36 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja vist gleder jeg meg til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 5. desember 2006 #37 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja, jeg gleder meg til julen. I år skal vi feire julaften hjemme, det blir jo spennende bare det. Jeg har alt planlagt hvordan julebordet skal dekkes! Pinnekjøttet som er kjøpt hos "norges beste slakter", er i fryseren allerede. Har lyst å hente juletreet med hest og slede og hogge det selv. Det er så koselig. Adventstiden er jo også en flott tid hvor vi baker, drikker gløgg, kjøper presanger og koser oss glugg ihjel. Julen er en vidundelig tid ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 5. desember 2006 #38 Del Skrevet 5. desember 2006 Å JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiolen Skrevet 6. desember 2006 #39 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg gleder meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvitil Skrevet 9. desember 2006 #40 Del Skrevet 9. desember 2006 Ja må vel si jeg gleder meg på ett vis. Men jeg får ikke noen av mine på besøk i julen. Gleder meg mest til nyåret da treffes vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå