Gå til innhold

Magekatarr

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg kan ha fått magekatarr.

Vet vet jeg bør ringe legen, men jeg redd han sender meg på gastroskopi, noe jeg absolutt ikke ønsker.

Kan dette gå over av seg selv?

Er det noen som har erfaring med naturmedisin jeg kan ta i stedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gastroskopi er gjort på 2minutter. Du får bedøvelsemiddel i halsen, og beroligende hvis du ønsker det. Hvis jeg var deg, ville jeg absolutt ha valgt å ringe til legen og kanskje risikere gastroskopi, enn å håpe det går over eller teste naturmedisin som en ikke vet om vil ha noe virkning.

Ring legen du! Blir mye raskere frisk da :)

Skrevet

Du blir sikkert ikke sendt til gastro før du har prøvd nexium kur o.l. Jeg ble ikke sendt til gastro før tre mnd etter min første legetime. Men så hadde jeg noe som trenger daglig bruk av tabletter da. Men jeg synst du skal gå til legen, fordi magekatarr kan utvikle seg til noe verre om det er ubehandlet!

Skrevet

Sure oppstøt, kvalme, gjerne sviing i mageregionen.

Skrevet

Gastroskopi er ikke vondt i hvert fall, det kan jeg love deg, de er så forsiktige og det tar toppen 5 min. Jeg tok det nå i vår når jeg lå på sykehuset og det gikk mye bedre enn jeg trodde. Da hadde jeg magekatarr og betennelse på tolvfingertarmen som følge av magekatarren, så du burde komme deg til legen og få sjekket det ;) Etter gastroskopien fikk jeg nexium for å roe ned magesyren og etterhvert ble jeg bedre.

Det går nok bra, jeg vet hvor jævlig det er å gå med magekatarr-symptomer. :klem:

Si ifra hvordan det går med deg da...? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...