Gjest Donna Skrevet 6. februar 2003 #1 Skrevet 6. februar 2003 Var litt usikker på om jeg kunne poste denne her eller om den hørte inne på et av de andre forumene ...men jeg prøver her jeg ...den blir sikert flyttet til riktig sted i sååfall hvis dette ikke var riktig sted Hehe spørsmålet er enkelt : Hvilken ringetone har du til mobiltelefonen? og hvilket mobilmerke er det.? Alt man skal lure på hva? jaja jeg kjeder meg ...må finne på nye tråder da kom igjen folkens ..hiv dere på ....gjør en kjedelig dag litt mer artig ... Jeg har Ericsson R600 - og en eller annen ringetone av Kiss. ikke det absolutte førstevalget om jeg kunne valgt selv - ville hatt Feel jeg med R williams, eller Can't Stop med Collins ........men med 'R600 går ikke det *sukk og stønn*....da blir det gamle ringetoner å velge i
chimp Skrevet 6. februar 2003 #2 Skrevet 6. februar 2003 'Fool about' heter den.....den er helt sprø, men jenta mi syns den var så morsom og mente jeg måtte bruke den. Betyr vel 'å røre rundt' el no sånt og akkurat sånn høres d ut... Før hadde jeg Waltzing Matilda, siden jenta mi heter Mathilde. Nå vurderer jeg alvorlig å gå over til Multicyde sin Flåklypa- versjon. Syns den er så fin....
Malou Skrevet 6. februar 2003 #3 Skrevet 6. februar 2003 For øyeblikket har jeg "Thunder" med ACDC, men jeg har hatt en en stund nå og tror det er på tide å skifte snart. Blir helt stresset når telefonen ringer Telefontypen er foressten Nokia 3310. Jennifer
Gjest Kira Skrevet 6. februar 2003 #4 Skrevet 6. februar 2003 Jeg har Eminem - Lose Yourself. Kanskje på tide å "bytte" snart.
Frk Doodad Skrevet 6. februar 2003 #5 Skrevet 6. februar 2003 Jeg har 'fly me to the moon'. Har ennå ikke hørt noen som har den samme, ganske praktisk for da hørere jeg alltid når det er min telefon som ringer.
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2003 #6 Skrevet 6. februar 2003 Jeg har Das Boot, Flåklypa og Kvakk kvakk-anda.Kommer an på hvem som ringer. Er LENGE siden jeg la inn de låtene, og har ikke giddet å forandre på de.. Telefonen jeg har er 3330..
Sofia Skrevet 6. februar 2003 #7 Skrevet 6. februar 2003 Jeg har "Sandstorm" med Darude. Synes den er ganske kul. (men gammel...kanskje på tide å skifte). Når eksen ringer har jeg "Mission impossible" for det er jo akkurat det han er. Når bestevenninna ringer så har jeg "Can't get you out my head" med Kylie, for den er liksom så henne...
blå Skrevet 6. februar 2003 #8 Skrevet 6. februar 2003 Jeg har en helt vanelig ring ring låt jeg. Det er det ingen som har lenger (nesten) alle har sånne melodier. Så jeg vet alltid når det er min som ringer :D
Gjest Duchess Skrevet 6. februar 2003 #9 Skrevet 6. februar 2003 Har ericsson R600 og ringetone nr 9...vet ikke hva den heter, men det høres ut som skjebnesymfonien 8)
Gjest Donna Skrevet 6. februar 2003 #10 Skrevet 6. februar 2003 *furte* Jeg og vil ha Nokia ...... Da kan man jo velge og vrake i ringetoner ......sukk ......Ericssonen min er kjempeteit på det området ....sukk ...bare gammel svenskpop og 80 og 90 talls hits der å velge i ......:-( Kunne tenke meg flåklypa jeg ...den er fin ....kanskje jeg kan lage den selv hvis jeg finner "oppskriften" på nettet *ler*...for jeg må vite hva jeg skal trykke på for å få det til ... :o
Gjest Donna Skrevet 6. februar 2003 #12 Skrevet 6. februar 2003 Men gitarsoloen på One Last Breth med Creed er NYDELIG da .....kunne godt hatt den også ....men det spørs om det finnes "trykk på sånn og sånn" for den som er så ny ......Hvis noen er flinke til å trykke seg frem til ringetoner sa hadde Virgo blitt veeeeldig glad hvis de kunne lage denne og sende den i en pm ..*ler*...det er vel ikke lov å legge ut slikt på sidene her ... :oops:
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 6. februar 2003 #13 Skrevet 6. februar 2003 Så lenge jeg ikke får "Air" av Bach kan det være det samme med hele ringelyden! Derfor har jeg vanlig ringing, noe som er veldig praktisk siden alle andre har sånne teite melodier...
Redhead Skrevet 6. februar 2003 #14 Skrevet 6. februar 2003 Har bare den som heter "ring ring" på Nokiaen, altså helt vanlig ringelyd. Kan jo forøvrig sette en bestemt ringetone til en bestemt person. Kanskje Skjebnesymfonien når mora mi ringer......
Midnattsol Skrevet 6. februar 2003 #15 Skrevet 6. februar 2003 Har Harry Potter jeg. Og en som ligger på telefonen som heter Funfair. Bytter litt. Har en Nokia 6510.
Gjest Starya Skrevet 6. februar 2003 #16 Skrevet 6. februar 2003 Jeg har Ericsson R600 - og en eller annen ringetone av Kiss. ikke det absolutte førstevalget om jeg kunne valgt selv - ville hatt Feel jeg med R williams, eller Can't Stop med Collins ........men med 'R600 går ikke det *sukk og stønn*....da blir det gamle ringetoner å velge i He he.. Min Nokia 3410 spiller Feel når det ringer.. Vel, ikke alltid da, jeg har ulike toner på ulike folk. Pappa har Prince Igor (bruttern har gitt ham Star Wars melodien 8) ). Mamma har Toreador, den valgte hun selv.. Mine brødre har Funfair og Fool about, litt ironisk siden den ene er en uhelbredelig surpomp.. Hjemmetelefonen min har Transilvania, min sønns valg, så jeg vet når han ringer meg på jobb. Eksen har en jeg fant på text tv.. Den heter "ubehagelig".. Midnattsol hvor har du fått tak i Harry Potter?
ivanka Skrevet 6. februar 2003 #17 Skrevet 6. februar 2003 made of stars med moby på nokia 8310. men stort sett er lyden av.
Miranda Skrevet 6. februar 2003 #18 Skrevet 6. februar 2003 Jeg har Nokia 3510, og en litt underlig ringetone Do-Me-So, det er polyfoniske ringetoner så det blir litt ekko-aktig. Mannen min synes den er fryktelig, men jeg elsker den Har kun opplevd èn som har samme ringetone. Ellers brukte jeg ofte ring-ring før i tiden...
Gjest Étoile Skrevet 6. februar 2003 #19 Skrevet 6. februar 2003 Vanlig ring ring og en helt syk en når kjæresten min ringer, den har han valgt selv og han får jo viljen sin... Men blir nesten litt flau når telefonen durer i vei med den lyden når jeg sitter på trikken.... :oops: Har en Nokia 8310 men ønsker meg en sånn Samsung med fargeskjerm... eller jentetelefonen med menskalender... Mamma har den, den er kjempetøff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå