mee mee Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 natt til lørdag ble jeg sittende på do, i dag natt ble jeg sittende på do. jeg har aldri opplevd dette før. Ikke har jeg spist noe rart, for har ikke noe vondt i magen. det bare kommer uten forvarsel. noen som har noen foslag til hva dette kan komme av?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Ute på lørdag? Kebab?
mee mee Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 ja begge deler. men har aldri skjedd før :klø: noe man kan spise (mat eller piller) for å stoppe dette? tørr jo ikke gå ut av huset nesten..
CheapChampagne Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Immodium som stopper diare kan du kjøpe på apoteket. Ellers så er banan veldig bra.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Som Marii sier; Imodium, for det kjenner vi fra TV. "Åh nei, diaré!" Han som løper på do og spraylakkerer litt for så å møte daten sin å smile sleskt til henne
mee mee Skrevet 28. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2006 funker den bra? hadde vært veldig kjekt å hatt den nå gitt!
CheapChampagne Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Jepp. fungerer veldig bra og raskt. Løp og kjøp
Amanlis Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 Jepp. fungerer veldig bra og raskt. Løp og kjøp ← Signerer denne. Evt kan du kanskje få noen andre til å løpe og kjøpe for deg... Hvis ikke du tør å gå ut tenkte jeg på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå