Hellemor Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 (endret) Har nettopp bestilt 2 uker til Bulgaria neste sommer. Har lest både positive og negative opplevelser fra stedet, så jeg innrømmer at jeg er litt skeptisk. Jeg lurer veldig på hvordan madrassene er der. Vi er jo mange nordmenn med dårlige rygger. Drar på ferie og ligger vondt for så å komme hjem til fysioterapi Noen som vet hvordan rommene og madrassene er på dette hotellet? Blir også litt skeptisk når jeg hører det ikke er aircondition på hotellet, heller ikke gjennomgående rom som gjør utluftning lettere. Må jo bli skikkelig varmt...... Hellemor Endret 28. november 2006 av Hellemor
Karmøy Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Vi skal også til Bulgaria og Kaliopa Garden 25. mai , men vet som deg ingenting om hotellet.
Gjest Pet Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har vært i Bulgaria på et hotell uten AC og det var ikke noe særlig, for å si det pent. Dette var i august. Sov fryktelig dårlig, men det var nok pga varmen og ikke dårlige madrasser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå