Gå til innhold

2008 blir et fint år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Så har jeg også fått meg brukernavn, og skal gifte meg sommeren 2008! Gleder meg masse!! (men det er så lenge til..)

Vi har ikke fastsatt så mye enda, og har jo veldig god tid. Synes bare det er så gøy å se på kjoler, blomster osv og lese om hvordan dere andre har tenkt å gjøre det!

Noen andre som skal gifte seg i 2008 her? Begynt å planlegge?

Skrevet (endret)

jeg gifter meg høsten/vinteren 2008!!! :hoppe::hjerter_rundt::bryllup:

ta deg en tur innom bryllupsdagboken min så får se alle mine tanker rundt bryllupsfesten, tror kansje jeg er litt vel ivrig :ler:

Endret av ^me^
Gjest Ninakanin
Skrevet

jeg trooor kanskje mjluigens montro om kanskje kaaaanskje jeg gifter meg i 2008.... :sjenert:

Og jeg har planlagt MASSE !!! :tommelsmil:

:ler:

Skrevet

Vi skal også gifte oss i 2008. Vi har ikke begynt å planlegge noe særlig enda, bortsett fra at jeg stadig er på nett og kikker på kjoler da. :sjenert:

Skrevet

Så gøy at det er flere enn meg!

^me^ du har jo kommet kjempelangt :klappe: Kikket innom brylupsdagboka di. Ser så gøy ut at jeg kanskje må lage en slik jeg også. Men jeg har ikke planlagt så mye enda. Det er jo lov å drømme!

Skrevet

Vi skal gifte oss juli/august 2008 :)

Så gøy å se at det kommer flere 2008-bruder! Gleder meg til å følge med på planleggingen deres :)

Vi har ikke planlagt så mye, men har en del tanker. Ta en tur innom bryllupsdagboka mi, så ser du litt av tankene våre :)

Skrevet

Det ser ut som om det blir 2008 på meg også! :hoppe: Men det er ikke helt sikkert enda da... Får se. Kjæresten er litt "cool" i forhold til alt staset, men jeg koser meg når jeg smugkikker på kjoler og bryllupsting, hihi! Han synes det er gøy han og da...!

Gjest Ballerina
Skrevet

Ja, vi skal gifte oss i 2008! Ta gjerne en tur innom bryllupsdagboken min - koselig med besøk!!! :) Har planlagt endel, men ingenting er helt satt utenom kirke og lokale!!! ...men drømmene er der helt altså :)

:klem:

P.S. Gratulerer med at du ska gifte deg!!! :hoppe:

Skrevet

Tusen takk!! Jeg gleder meg som en unge! Veldig kjekt å følge med på planleggingen til de forskjellige, forresten. Hos oss er det bare dato vielsestype (HEF) som er bestemt. Men har mange tanker om hvordan ting kanskje kan bli. Gøy! :)

Skrevet
Tusen takk!! Jeg gleder meg som en unge! Veldig kjekt å følge med på planleggingen til de forskjellige, forresten. Hos oss er det bare dato vielsestype (HEF) som er bestemt. Men har mange tanker om hvordan ting kanskje kan bli. Gøy! :)

takk for det!

men nå har jeg snik kikket på bryllupsting leeenge før jeg ble forlovet da,jeg bare skrev ned ting i bryllupsdagboken min etterhvert som jeg tenkte og fant ting.

så jeg har hatt god tid, jeg bare venta på spørsmålet imens :ler:

Skrevet
jeg trooor kanskje mjluigens montro om kanskje kaaaanskje jeg gifter meg i 2008.... :sjenert:

Og jeg har planlagt MASSE !!! :tommelsmil:

:ler:

DITTO!

Håper og håper....hysj...ikke si noe til fyren min for da frir han iallefall ikke før det. (han vil så gjerne overraske) :)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Jeg ser at det er lenge siden det er noen som har skrevet her, så jeg tenkte jeg skulle innom å se om det er noen her ennå:-) Vi skal gifte oss i juli 2008 satser vi på, vi har planer om å bestille kirke og lokale i løpet av den neste måneden sånn at vi er sikker på å få både den kirka og lokalet som vi ønsker.

Skrevet

Ja, det er mange av oss :) Vi gifter oss 30.08.08.

FYI - Det er allerede laget en liste for 2008-bryllup her da...

Skrevet

Hei:)

Jeg er helt ny her. Jeg skal gifte meg 09.08.08. Er godt igang med planleggingen, men har ikke kjøpt noe eller booket noe enda. Er redd det er for tidlig? eller?

Skrevet

Jeg er helt ny her. Jeg skal gifte meg 09.08.08. Er godt igang med planleggingen, men har ikke kjøpt noe eller booket noe enda. Er redd det er for tidlig? eller?

Jeg gifter meg i juni 2008 og har bestilt kirke og festlokale. Vi var to stykker som ville ha festlokalet den dagen, men jeg rakk og ringe og booke det rett før de fikk svart på mailen til de andre som også ville ha det. Så jeg synes ikke det er for tidlig. Men alt annet er forløpig bare på planleggings/drømme-stadiet :)

Skrevet
Jeg gifter meg i juni 2008 og har bestilt kirke og festlokale. Vi var to stykker som ville ha festlokalet den dagen, men jeg rakk og ringe og booke det rett før de fikk svart på mailen til de andre som også ville ha det. Så jeg synes ikke det er for tidlig. Men alt annet er forløpig bare på planleggings/drømme-stadiet :)

Jeg bor på et lite sted med 2000 innbyggere og maks 2 bryllup i året så lokale og kirke er ikke noe problem. Det fikser jeg til høsten.. Men har så lyst til å kjøpe kjole og brudepikekjoler nå. Men barna har jo vokst mye til bryllupet og jeg er redd for at jeg skal gå opp eller ned i vekt frem til bryllupet og da kan det jo være at kjolen ikke passer. Men har såååå lyst:) Har funnet kjolene, blomsterkurver, ringpute, sko og tiara:)

Nå har jeg nettopp bestillt bryllup scrapbooking utstyr fra panduro til 1600 kr:D hehe. Jeg skal lage et album fra nå og frem til bryllupet. Litt arti og se i ettertiden hvordan det gikk under planleggingen:)

Skrevet

Heisann alle kommende bruder :)

Jeg og min kjære skal gifte oss i juli 2008. Har begynt å planlegge en del. Og sett på kjoler;-)

Må bestemme eksakt dato snart nå, så vi får booket kirke, lokale og fotograf.

Det er utrolig mye fint å tiite på til bryllup :klappe:

Lykke til med planleggingen til alle 2008-bruder :klem:

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg og kjære gifter oss 30.08.08 :)

Skrevet

Vi har og tenkt å gifte oss den dagen. Ikke planlagt noe særlig enda.

Aner ikke hvor jeg skal begynne jeg..noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...