skruf Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Jeg har endelig sluttet og røyke Er kjempeglad!!! Måtte bare fortelle... og det går så bra, har ingen abstinenser eller savn.
skruf Skrevet 27. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2006 Så flink du er! Gratulerer ← Tusen takk Dattera mi på ti år begynte nesten og gråte og sa at hun hadde ventet lenge på denne dagen...,hadde ikke sagt noe til henne om prosjekt røykekutt før jeg var sikker på at dette skulle gå bra. Ble helt rørt...
Gjest Hilde79 Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Tusen takk Dattera mi på ti år begynte nesten og gråte og sa at hun hadde ventet lenge på denne dagen...,hadde ikke sagt noe til henne om prosjekt røykekutt før jeg var sikker på at dette skulle gå bra. Ble helt rørt... ← Ååååå, så søtt!!! Det er i hvertfall supermotiverende!! Gratulerer!!
Sukkersøta Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Så braaaaaaaaaaaaa Juble sammen med deg!!!!!!! :rosasmil:
Gjest Kermit Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Grattis. Tenk på alle pengene du kan bruke på shopping i stedet for røyk.
skruf Skrevet 27. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2006 Grattis. Tenk på alle pengene du kan bruke på shopping i stedet for røyk. ← Jepp! Det blir bra, skal shoppe masse! Og virkelig slå til på julegaver til mine kjære. Merker det allerede på komtoen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå