Gjest Yoghurt Skrevet 26. november 2006 #1 Del Skrevet 26. november 2006 Er det noen som kan anbefale sanger som det hjelper å høre på når man har mistet noen? og da mener jeg ikke slikt som y-m-c-a fordi det får hvemsomhelst til å flire, men ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 6. desember 2006 #2 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvilke sanger vil du ha? Som gir deg litt håp, eller som er triste? Jeg liker å høre på sanger som får meg til å gråte, slik at jeg får det ut på en måte. Hjelper det også. To eksempel som ble spilt i begravelser som jeg har vært i. I den ene døde en ung gutt, og da spilte broren hans en sang som han selv hørte mye på etter å ha mistet broren sin: The Offspring-Gone away I begravelsen til min bestefar ble det spilt Van Morrison-Be thou my vision, den er ikke så trist i seg selv, men blir trist for meg siden jeg alltid tenker på min bestefars begravelse når jeg hører den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 6. desember 2006 #3 Del Skrevet 6. desember 2006 Er det noen som kan anbefale sanger som det hjelper å høre på når man har mistet noen? og da mener jeg ikke slikt som y-m-c-a fordi det får hvemsomhelst til å flire, men ja.. ← Veldig trist at du har mistet noen Vet ikke om du vil ha "gråtelåter" men her er noen triste låter! Bridge Over Troubled Water med Simon & Garfunkel Everybody hurts med REM Eg ser med Bjørn Eidsvåg Air med Johann Sebastian Bach Tears in heaven - Eric Clapton Imagine med John Lennon En natt forbi og Rykte forteller med Jan Eggum Den fyste song (kanskje) med Kenneth Sivertsen og Bjørn Eidsvåg Det hjelper å gråte for å få det ut som Mediocre skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 5. januar 2007 #4 Del Skrevet 5. januar 2007 Eg ser med Bjørn Eidsvåg Denne får ihvertfall meg til å gråte. Den har en fin tekst, og som er fin å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sarassi Skrevet 6. januar 2007 #5 Del Skrevet 6. januar 2007 Joni Mitchell -hva som helst av henne har en beroligende effekt og trøster .Ellers så anbefaler jeg klassisk musikk som f.eks. Mozarts Requiem eller Bach. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #6 Del Skrevet 28. januar 2008 vidar johnsen og peter nordberg - "sov lilla syster" fra albumet "ord og øgonblikk". innmari fin og trist sang som passer godt til tanker man har når man har mistet noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cienna Skrevet 28. januar 2008 #7 Del Skrevet 28. januar 2008 City of Angels soundtracken er helt nydelig..."Angel" er helt nydelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå