Gjest Yoghurt Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Er det noen som kan anbefale sanger som det hjelper å høre på når man har mistet noen? og da mener jeg ikke slikt som y-m-c-a fordi det får hvemsomhelst til å flire, men ja..
Mediocre Skrevet 6. desember 2006 #2 Skrevet 6. desember 2006 Hvilke sanger vil du ha? Som gir deg litt håp, eller som er triste? Jeg liker å høre på sanger som får meg til å gråte, slik at jeg får det ut på en måte. Hjelper det også. To eksempel som ble spilt i begravelser som jeg har vært i. I den ene døde en ung gutt, og da spilte broren hans en sang som han selv hørte mye på etter å ha mistet broren sin: The Offspring-Gone away I begravelsen til min bestefar ble det spilt Van Morrison-Be thou my vision, den er ikke så trist i seg selv, men blir trist for meg siden jeg alltid tenker på min bestefars begravelse når jeg hører den.
Gjest Silmarill Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Er det noen som kan anbefale sanger som det hjelper å høre på når man har mistet noen? og da mener jeg ikke slikt som y-m-c-a fordi det får hvemsomhelst til å flire, men ja.. ← Veldig trist at du har mistet noen Vet ikke om du vil ha "gråtelåter" men her er noen triste låter! Bridge Over Troubled Water med Simon & Garfunkel Everybody hurts med REM Eg ser med Bjørn Eidsvåg Air med Johann Sebastian Bach Tears in heaven - Eric Clapton Imagine med John Lennon En natt forbi og Rykte forteller med Jan Eggum Den fyste song (kanskje) med Kenneth Sivertsen og Bjørn Eidsvåg Det hjelper å gråte for å få det ut som Mediocre skriver
~Mrs.Valentine~ Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Eg ser med Bjørn Eidsvåg Denne får ihvertfall meg til å gråte. Den har en fin tekst, og som er fin å tenke på.
sarassi Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Joni Mitchell -hva som helst av henne har en beroligende effekt og trøster .Ellers så anbefaler jeg klassisk musikk som f.eks. Mozarts Requiem eller Bach.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 vidar johnsen og peter nordberg - "sov lilla syster" fra albumet "ord og øgonblikk". innmari fin og trist sang som passer godt til tanker man har når man har mistet noen
Cienna Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 City of Angels soundtracken er helt nydelig..."Angel" er helt nydelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå