Gå til innhold

Trenger litt hjelp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er vel for så vidt noe av det dummeste jeg har gjort i forhold til saken. Men nå er det nå en gang sånn at gjort er gjort.

Vel, for å komme til saken, så for et par uker siden så skrev jeg inn på en debatt på sol angående en brystforstyrrelse. Og i innlegget skrev jeg bare at jeg lurte på om noen kunne dele sine erfaringer angående brystforstyrrelse.

Jeg tror jeg fikk ett seriøst svar tilbake. (Og nå ligger denne debatten på silikon forumet på sol) Resten var bare, for å si det rett ut: Boss!

De skrev så mye stygge ting, at du vil ikke tro det. Jag vet jeg ikke burde ta meg nær av det. Men jeg gjør det.

:cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjellsippa
Skrevet

Gjort er gjort, og spist er spist.

Men hva er det du trenger hjelp til da?

Skrevet

:klem::klem::klem::klem::klem:

Ikke bry deg noe om dem! Stakars de som er så dumme og teite! Hev deg over dem!

:klem::klem::klem::klem::klem:

Skrevet
:klem:  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:

Ikke bry deg noe om dem! Stakars de som er så dumme og teite! Hev deg over dem!

:klem:  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:

Tusen takk!!! Det trengte jeg virkelig!!! :klem:

Skrevet
Gjort er gjort, og spist er spist.

Men hva er det du trenger hjelp til da?

Trenger egentlig ikke noen hjelp.. Bare litt støtte.. At det faktisk andre som også synes at det er unødvendig å slenge drit!

Gjest Catwoman
Skrevet

hvis det er den tråden som heter "noen som har noen tips?" skrevet av Sarah så var den virkelig... :overrasket:

Det er ikke for ingenting at det er kjekt med moderatorer i et forum nei.

Men hev deg over de - de slenger dritt bare fordi de har et meningsløst og kjedelig liv. :sjarmor: Eller kanskje de bare er misunnelige? :klem:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Å herregud. Og så klager folk på at de blir moderert i hytt og pine på KG. Heller det enn at det blir sånn!

:klem:

Ikke bry deg. De menneskene der er ikke riktige i hodet.

Skrevet
hvis det er den tråden som heter "noen som har noen tips?" skrevet av Sarah så var den virkelig...  :overrasket:

Det er ikke for ingenting at det er kjekt med moderatorer i et forum nei.

Men hev deg over de - de slenger dritt bare fordi de  har et meningsløst og kjedelig liv.  :sjarmor:  Eller kanskje de bare er misunnelige?  :klem:

Ja, det er den.

Men man begynner jo å tenke litt da.. Har lest at man kan begynne å bli litt deprimert, og tenke om man gjør rett. Tror jeg har blitt det.. Og det føles jo ikke bedre når man får høre sånne ting som disse skriver.

Tusen takk for støtten! :klem: Det hjelper veldig!!! :klem::klem:

Skrevet
Å herregud. Og så klager folk på at de blir moderert i hytt og pine på KG. Heller det enn at det blir sånn!

:klem:

Ikke bry deg. De menneskene der er ikke riktige i hodet.

Jeg har skrevet inn til sol og klaget. Og prøvd å få de til å fjerne hele debatten. Får se om de gjør det..

Nei, de menneskene kan ikke være riktig vel bevart. Det er helt utrolig at det går an å skrive sånne ting.

Tusen takk for støtten!! :klem::klem:

Skrevet

Legger igjen en liten :klem: her og håper alt er bedre i morgen. :)

Husk at dette er internett. ;)

Skrevet
Legger igjen en liten :klem: her og håper alt er bedre i morgen. :)

Husk at dette er internett. ;)

Ja, det er jo det. Men blir bare litt lie når man hører så mye unødvendig! Men såg inne på sol at de hadde slettet hele debatten! Så da er alt i orden! Man slipper nå å høre sånt tull her inne på kvinneguiden, her er folk stortsett seriøs(hvis de ikke er gjerster, men de forsvinner jo mer og mer nå :) )

Tusen takk for støtten!! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...