Gå til innhold

Shopping i Dubai?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg befinner meg i Dubai paa ferie, og trenger shoppingtips. Er ute etter steder hvor man kan gjoere et kupp, gjerne paa fake klaer og vesker osv, men ikke paa tradisjonelle marked.

Har vaert paa mall of the Emirates i dag, men haapte det fantes noen der ute som visste om noen steder det var litt rimeligere.

Har gooood plass i kofferten.

Vil gjerne ha tips om shopping av barneklaer ogsaa! ;)

Beklager om denne ligger i feil forum....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipsene!

Litt billigere enn hjemme er det jo, i hvert fall ut fra det jeg saa paa mall of the Emirates i gaar.

Skal sjekke ut stedene du anbefalte, ogsaa skal jeg bli tatt med paa en slags outlet som jeg har blitt tipset om. Der fantes det bl.a.a raabillige pasjminasjal....

Tar gjerne i mot flere tips!

Skrevet

Jeg vet ikke om du fremdeles er der nede men...

Jeg fant de beste kuppene i smågatene rundt omkring! Ellers er jo Gold souk det beste stedet for å kjøpe gull! Husk å prute heftig! ;)

Og når du er der blir du hele tiden forespurt om du vil kjøpe fake vesker... Men ikke bli med de alene... det gjorde jeg.... :sjenert:

Skrevet

Nå er det vel for sent....

men til neste gang:

vesker, t-skjorter, parfymer etc. : Karama

elektronikk: electronics souk i Bur Dubai

stoffer: Satwa

Gull: gullsouken

Alle disse stedene er markeder der man pruter, og ikke fastpris-butikker! Dersom du er hos virkelig lokalkjente drar dere til The Antique Museum, men den er veldig lokal.

Skrevet

de fleste stedene er nevnt..har vært i dubai mange ganger..har du tatt turen til abu dhabi?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...