Gå til innhold

Hvordan endre Avatar?


Gjest Fjellsippa

Anbefalte innlegg

Gjest Fjellsippa

Jeg får ikke til å endre avatar. Jeg får fjernet den gamle. Har lagret en ny på Word, men når jeg prøver å legge den inn kommer den gamle inn på nytt, selv om jeg har fjernet den fra bildegalleriet mitt. Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal gjøre, og hva jeg gjør feil? Vil så gjerne ha litt julestemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser en avatar med litt julestemning, tror jeg iallefall. Ser ut som et hus i skogen med trær med snø på, mye blått. Men det er kanskje ikke den du skal ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellsippa
Jeg ser en avatar med litt julestemning, tror jeg iallefall. Ser ut som et hus i skogen med trær med snø på, mye blått. Men det er kanskje ikke den du skal ha?

Jo, det er den jeg skal ha. Hvor ser du den? Jeg ser bare min gamle avatar som er en blå himmel med nordlyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellsippa

Ja, jeg har oppdatert flere ganger. Har fjernet den gamle, og oppdatert den nye, men den gamle kommer opp hele tiden.

Merkelig at du ser den nye, mens jeg ser den gamle. Hvordan er det med dere andre som endrer avatar? Ser dere den nye?

Takk for tilbakemeldingen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjellsippa

pcen har vært avslått etter at jeg bytta, for jeg forsøkte i går også.

Vet ikke hvordan jeg sletter cookies. Har det meste av filter fra Norton. Trodde ikke jeg fikk cookies da. Får se om jeg finner ut av det.

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellsippa

Fant ut av det i en annen tråd hvor en annen hadde samme problemet. Etter å ha endret avatar trykket jeg F5. Det funket :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut av det i en annen tråd hvor en annen hadde samme problemet. Etter å ha endret avatar trykket jeg F5. Det funket  :klappe:

Det er det samme som å oppdatere som noen tipset deg om over her :ler:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellsippa
Det er det samme som å oppdatere som noen tipset deg om over her :ler:  ;)

Ja vel da. Trodde det var nok å oppdatere ved å klikke på "oppdater" på skjermen under der jeg endre avataren. Det burde det vel ha vært. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det burde det, men noen ganger henger ting litt igjen på maskina di, og da må du hjelpe den litt. :) F5 er det samme som å trykke oppdater øverst i nettleseren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...