Meaty Skrevet 26. november 2006 #21 Skrevet 26. november 2006 Oprah og Dr. Phil driver jo til stadighet og legger gaver til publikum under stolene da...
mr. louis Skrevet 26. november 2006 #22 Skrevet 26. november 2006 Det er noe med rent mel bak øret også, er det ikke? Rent mel kan i alle fall feies under teppet. ← Fotballer og mel under teppet... Man bør ikke feie for mye under teppet, da blir det etterhvert lavt under taket.
Gjest Gjest 1 Skrevet 26. november 2006 #23 Skrevet 26. november 2006 Oprah og Dr. Phil driver jo til stadighet og legger gaver til publikum under stolene da... ← Ja, men stikkes de under en stol?
Meaty Skrevet 26. november 2006 #24 Skrevet 26. november 2006 Ja, men stikkes de under en stol? ← Nei det er vel heller snakk om flere stoler. Hmmm...hvor lang tid går det før denne tråden blir flyttet til snikk-snakk? Hva betyr forresten snikk-snakk??
hjertesukka Skrevet 26. november 2006 #25 Skrevet 26. november 2006 Jeg har skikkelig sansen for ordtak, og håper at jeg med dette ikke hopper i det sure eplet og at lykken står den kjekke veps.
Gjest Maxagaze Skrevet 26. november 2006 #26 Skrevet 26. november 2006 Jeg har skikkelig sansen for ordtak, og håper at jeg med dette ikke hopper i det sure eplet og at lykken står den kjekke veps. ← ..ingenting er så godt at det ikke er vondt for noe ? Nei.. ..alt man ikke har godt av, vet man at man har vondt av.. ? Fillern ! ..det man ikke har vondt av, vet man ikke om.. ? ..men det er godt.. ? ..alt man ikke har vondt av, har man godt av. Når jeg holder på slik noen ganger, glemmer jeg rett og slett hva det egentlig skal hete !
Gjest Maxagaze Skrevet 26. november 2006 #27 Skrevet 26. november 2006 Nei det er vel heller snakk om flere stoler. Hmmm...hvor lang tid går det før denne tråden blir flyttet til snikk-snakk? Hva betyr forresten snikk-snakk?? ← Vet ikke, men man har enten vondt av det, eller godt.. ihvertfall så vet man det.. hmm, kommer ikke på det der ordtaket nå..
Gjest Gjest 1 Skrevet 26. november 2006 #28 Skrevet 26. november 2006 Når jeg holder på slik noen ganger, glemmer jeg rett og slett hva det egentlig skal hete !← Hva barnet skal hete? I følge tråden under Skråblikk skal det hete Kurt-Morgan-Harry - hvis det bor i Nord-Norge.
Gjest Maxagaze Skrevet 26. november 2006 #29 Skrevet 26. november 2006 Hva barnet skal hete? I følge tråden under Skråblikk skal det hete Kurt-Morgan-Harry - hvis det bor i Nord-Norge. ← ..hva med Knut-Martha da ?
Gjest Gjest 1 Skrevet 26. november 2006 #30 Skrevet 26. november 2006 ..hva med Knut-Martha da ? ← Jo, hun/han/det kan sikkert stikkes under en stol.
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2006 #31 Skrevet 26. november 2006 Og traske over bekken etter vann, mens man spiser det grønne gresset på andre siden av gjerdet.
Gjest Gjest 1 Skrevet 26. november 2006 #33 Skrevet 26. november 2006 Jeg synes Liv-Arne er fint jeg... ← Sikkert født bak en låvedør, og sa smør.
mr. louis Skrevet 26. november 2006 #34 Skrevet 26. november 2006 Det kan ikke stikkes under en stol at det er adskillig bedre med en god trekant enn en ond sirkel.
Gjest Gjest 1 Skrevet 26. november 2006 #35 Skrevet 26. november 2006 Det kan ikke stikkes under en stol at det er adskillig bedre med en god trekant enn en ond sirkel. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå