Gjest Munchy Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Jeg har nettopp kjøpt en tibbevalp som jeg får om et par uker. Det er forsåvidt ikke min første hund, men jeg har aldri hatt hovedansvaret for oppdragelsen av en valp før. Har en rimelig grei idè om hvordan en bikkje skal oppdras og sånn, men jeg har også sett mange hunder som mer eller mindre har blitt ødelagt av eierne sine, på et eller flere områder, og siden jeg gjerne vil gjøre alt så riktig som mulig fra børjan av er jeg takknemlig for alle råd og innspill fra mer erfarne hundeeiere
-frøya- Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Jeg begynte på valpekurs med hunden min,fikk utrolig mye ut av det....Gøy var det også
monikabrx Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 sossialisering...sossialisering...sossialisering.. Da er halve jobben gjordt. Ta med valpen på det utroligste.. En valp som får vere med overalt,får også oppleve det meste. Da lærer hunden at de forskjellige tingene ikke er farlig. Den lærer også et riktig kroppsspråk fra andre hunder. Så det beste du kan gjøre for valpen din er mye og riktig sossialisering.
Claire Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Valpekurs er en veldig god investering for både deg og hunden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå