Gjest Poop Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Beskriv hvordan dere gjør det. Legger du papir på doringen for å unngå kontakt med setet? Sitter du lenge og koser deg? Trykker du hardt, og gjør det vondt? Hva slags papir foretrekker du? Jeg står alltid og bæsjer. Beina er samlet og knærne er bøyd. Nesten så jeg sitter, men det gjør jeg altså ikke. Når tarmen er rett over skåla, trykker jeg. Møkkadungen raser rett ned i skåla. Jeg legger alltid en del papir nedi skåla for å unngå PLASK og en våt ende. Jeg tørker meg med grovt, raspende papir. Jeg bruker ikke ett "tørk" fra rullen, men surrer papirstrimmelen noen ganger rundt hånden. Så tar jeg papiret i en hånd, og tørker meg. Det går med minst 5 slike omganger før griseriet er borte fra mine delikate skinker. Noen ganger sitter det fast et "bær" i rumpehåra mine, og det må jeg klype bort med litt papir. Hvordan gjør du det?
Gjest Tweek Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Selv om dette er et useriøst spm skal jeg svare seriøsrt fordi keg er full og jeg hr vrøt på byen. Jeg driter hver dag, og jeg driter nårjeg må kjenne tde kommer() Jeg kegger doparir i sklen først for st det ikke skal kommer splash og lyd, eller swtte set i do skaåla. Deretter driuter jeg og tørker. Vips, jeg er ferdig. Jeg er ikke person som tar nen havtime, men rett og og slett 2-3- min. Veldig greit
Wildy Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 ops... er visst nesten så full at jeg var på vei til å svare seriøst her... hmmm.. kanskje på tide å finne senga.....
Supraspinatus Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Hehe.. meget seriøst.. papir i doen og springen på eller?
Amanlis Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 For et vakkert innlegg ← Ja, det var herlig...
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2006 #9 Skrevet 26. november 2006 Hva er vitsen med å ødelegge tråden? Kanskje trådstarteren vil ha seriøse svar. Hvem er vel interessert i å vite om dere synes dette er et ekkelt innlegg. Driting er noe alle gjør minst en gang i uken, så da er dere ekle alle sammen.
Gjest Tweek Skrevet 26. november 2006 #10 Skrevet 26. november 2006 Da jeg trykket på mine sider, så kom denne tråden opp. Å joda! I full beruset så har jeg svart også! Vakkert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå