Lestat Skrevet 27. november 2006 #61 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg kjenner mange menn av den sorten du kanskje ville likt, og de ville nok også likt de egenskapene og den personligheten du og Aline forteller at du har, men problemet er bare det at de aldri ville giddet å finne det ut hvis de har plassert deg i "dum&deilig-bimbo-boksen". ← Bingo. Ja, det er fordomsfult, men jeg må i alle fall inrømme at jeg desverre tenker sånn. Blir det for mye store pupper, blondt hår, perfekt sminke og høy "glamourfaktor" tenker jeg dum jåledukke, og gidder ikke slå av en prat en gang. Nå vet jeg ikke om det er sånn i GlamourGirls tilfellet siden jeg ikke har truffet henne, men jeg kan i alle fall være litt kjapp til å plassere ei kvinne i "bimbo-boksen" på grunnlag av utsende. Mange av de menn jeg kjenner tenker likedan, og de som ikke gjør det er gjerne kun ute etter litt morro. Som noen nevte tidligere her kan det være en god ide å selv ta kontakt. Da viser man at man er utadvent, har sterke meninger, og vil noe. Slik klatrer man raskt ut av bimbo-sekken. Pen og smart er aldri noen ulempe... Endret 27. november 2006 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. november 2006 #62 Del Skrevet 27. november 2006 så det vil si at dersom man har store pupper og blondt hår, så bør man helst ikke like å pynte seg, for da er man bimbo uansett hva man sier når man åpner kjeften? ser man slik ut, så gidder ikke folk å høre engang? jaggu takknemmelig for at jeg ikke har store pupper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 27. november 2006 #63 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) så det vil si at dersom man har store pupper og blondt hår, så bør man helst ikke like å pynte seg, for da er man bimbo uansett hva man sier når man åpner kjeften? ser man slik ut, så gidder ikke folk å høre engang? jaggu takknemmelig for at jeg ikke har store pupper jeg... ← Jeg kan godt skjønne at dette provoserer, og ja jeg ser at det er en fryktelig fordom, men jeg tror i alle fall mange tenker slik. Når man er på byen "screener" man på grunnlag av utseende, og hos meg blir i alle fall store pupper, blondt hår og perfekt sminke raskt puttet i "uinterresant å snakke med sekken". Hvis derimot en slik kvinne tar kontakt og viser sterke meninger og gode talegaver glir hun over i pen & smart katagorien, men jeg ville neppe tatt kontakt selv. Endret 27. november 2006 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 27. november 2006 #64 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) så det vil si at dersom man har store pupper og blondt hår, så bør man helst ikke like å pynte seg, for da er man bimbo uansett hva man sier når man åpner kjeften? ser man slik ut, så gidder ikke folk å høre engang? jaggu takknemmelig for at jeg ikke har store pupper jeg... ← Dette er nok mer snakk om en sjekkesituasjon på byen. Men blondt hår og store pupper er tross alt som luksusproblem å regne. Hadde du vært feit og stygg ville det nok vært enda færre som ville funnet ut hvordan du egentlig var. De færreste av oss sjekker opp hvem som helst. Det må være noe ved utseendet som appellerer til oss. Det er mange av oss som ikke annonserer direkte hvem vi er gjennom vår væremåte og utseende, og vil dermed slite litt mer med å treffe den rette i en slik setting (iallfall hvis vi ikke er aktive selv). Det er ikke noe unikt ved dette. Endret 27. november 2006 av punktom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 27. november 2006 #65 Del Skrevet 27. november 2006 Mulig jeg har uttalt meg en smule skjevt i første innlegg, eller at folk ikke forstår hva jeg sier. Bimbo, i min verden er det sånne kvinner som er kjæreste med Hugh Hefner. Jeg ser ikke sånn ut! Jeg har ikke bestandig stor selvtillitt når det kommer til utseende mitt, og har derfor alltid ment at skjønnhet kommer innenfra. (med litt hjelp fra Dior) Jeg har ikke spritbleka hår, fargede øyebryn, oransje hud eller silikonpupper. Jeg bruker ikke utringa klær og vifter med brystene mine i ansiktet på folk. Jeg er naturlig, alt er meg, og jeg er ikke veldig sminket, veldig velkledd eller veldig sexy. Jeg har valgt å ikke operere brystene mindre, fordi de er en del av meg, og ikke plager meg (utenom at de kan plage andre, og da spesielt kvinner) jeg har valgt å bli glad i den jeg er, og være stolt av det jeg har å tilby av egenskaper, og ikke av utseende. Jeg mener det vikigste er å være et godt menneske, som bryr seg om andre, som lytter, stiller opp, er omtenksom og har et godt hjerte. Jeg kan ikke sette fingeren på hva det er med utseende mitt som faller kvinner tung for brystet (no pun intended), og får menn til å ha lyst på meg. Jeg prøvde her og få noen meninger luftet, det har jeg fått, og det setter jeg stor pris på. Noen kommentarer har såret noe fryktelig, men det får jeg ta for det det er. Jeg startet tråden. Når det gjelder å ta kontakt med menn, så syns jeg det er vanskelig, for det bygger opp under den bildet som utseende og utstrålingen min gir. Og jeg er sjenert når det kommer til nettopp det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 27. november 2006 #66 Del Skrevet 27. november 2006 Dette er nok mer snakk om en sjekkesituasjon på byen. Men blondt hår og store pupper er tross alt som luksusproblem å regne. Hadde du vært feit og stygg ville det nok vært enda færre som ville funnet ut hvordan du egentlig var. De færreste av oss sjekker opp hvem som helst. Det må være noe ved utseendet som appellerer til oss. Det er mange av oss som ikke annonserer direkte hvem vi er gjennom vår væremåte og utseende, og vil dermed slite litt mer med å treffe den rette i en slik setting (iallfall hvis vi ikke er aktive selv). Det er ikke noe unikt ved dette. ← Jeg går ikke på byen og sjekker menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 27. november 2006 #67 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg går ikke på byen og sjekker menn ← The bottom line is: alle vil i mer eller mindre grad kategorisere folk etter utseendet. Iallfall i starten. Selv traff jeg en jente på byen som var så lei av å bare bli kategorisert for sitt ytre (hun ble sur da en kamerat ga henne et uskyldig kompliment). Hun ville treffe en mann som var lik henne og som hadde samme verdisyn som henne (hun hadde noen vekttall i "hjelp verden"-fag), og hun var lei av å treffe folk som oss. Selv hadde jeg ikke fått muligheten til å åpne kjeften, der jeg sto med en dr-grad i "hjelp verden"-fag. Jeg fant det hele morsomt siden hun selv dømte oss utfra utseende og klesvalg, og hadde bestemt seg for hva slags mennesker vi egentlig var. Og vi var iallfall ikke en som henne. Ironisk, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 27. november 2006 #68 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg ser det, punktom. Men jeg går ikke på byen. Så en eventuell mann for meg måtte jeg truffet et annet sted. Og jeg kjefter heller ikke på menn som gir meg et kompliment, fordi de derfor ikke ser mitt indre. Jeg forventer ikke at folk skal se mitt indre på første forsøk. Jeg kategoriserer nok til svært liten grad folk etter utseendet. Jeg gir dem en sjans til å vise hvem dem er, og setter ikke folk i bås, fordi erfaring tilsier at da tar man ofte veldig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 27. november 2006 #69 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg kategoriserer nok til svært liten grad folk etter utseendet. Jeg gir dem en sjans til å vise hvem dem er, og setter ikke folk i bås, fordi erfaring tilsier at da tar man ofte veldig feil. ← Da tror jeg du er veldig mye mindre fordomsfull enn meg i alle fall, og det nok positivt Hva med å plukke ut 3-4 positive egenskap som du mener er beskrivende for deg, ta kontakt selv og bevist vise disse ? Hva man viser først sier ofte litt om en person (i alle fall i min fordomsfulle verden), og gir man fra innsiden og ikke bare et pent ytre vil jeg tro det er lettere å komme i kontakt med de menn du ønsker å ha kontakt med. Endret 27. november 2006 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 27. november 2006 #70 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg kategoriserer nok til svært liten grad folk etter utseendet. Jeg gir dem en sjans til å vise hvem dem er, og setter ikke folk i bås, fordi erfaring tilsier at da tar man ofte veldig feil. ← Betyr dette at utseende ikke betyr noe for deg? Så hvis jeg er ganske så feit og lite attraktiv, kan jeg fortsatt være av interesse for deg, så lenge du liker mitt indre? Båsene jeg prater om er mulige og ikke-mulige partnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 27. november 2006 #71 Del Skrevet 27. november 2006 Beklager Lestat, men hvis jeg går bort til en mann, og prøver bevise at jeg er snill, varmhjertet, empatisk og kan lage mat, samtidig som jeg ser ut som jeg gjør, så tror jeg Gud hjelpe meg at han hadde sprunget og gjemt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. november 2006 #72 Del Skrevet 27. november 2006 så det vil si at dersom man har store pupper og blondt hår, så bør man helst ikke like å pynte seg, for da er man bimbo uansett hva man sier når man åpner kjeften? ser man slik ut, så gidder ikke folk å høre engang? jaggu takknemmelig for at jeg ikke har store pupper jeg... ← Jeg skjønner at du blir provosert, men er det ikke sånn med medd også? At det er forskjell på hvordan høye, mørke, kjekke og kanskje sydlandske menn skal kle og oppføre seg enn hvordan enn middels kjekk traust nordmann skal det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 27. november 2006 #73 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg synes denne tråden har sklidd litt ut i forhold til tema jeg. Hovedinnlegget handlet ikke om hvordan barmfagre blondiner oppfattes på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 27. november 2006 #74 Del Skrevet 27. november 2006 Betyr dette at utseende ikke betyr noe for deg? Så hvis jeg er ganske så feit og lite attraktiv, kan jeg fortsatt være av interesse for deg, så lenge du liker mitt indre? Båsene jeg prater om er mulige og ikke-mulige partnere. ← Ja, det betyr det! Du må ha en sjarm som tiltrekker meg, men utseende har ikke noe å si per se. Du sier feit og mindre attraktiv som om det var to sider av samme sak... I min verden er det ikke det. Men overvektige mennesker blir også ofte satt i bås, og personligheten deres kan dermed bli farget av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 27. november 2006 #75 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg synes denne tråden har sklidd litt ut i forhold til tema jeg. Hovedinnlegget handlet ikke om hvordan barmfagre blondiner oppfattes på byen. ← Tiltredes... For nå ender jeg bare opp med å forsvare meg, og det liker jeg ikke... Og som jeg har skrevet opptil flere ganger her, går jeg ikke på byen, jeg treffer ikke folk der, så for meg er den problemstillingen helt uaktuell. Endret 27. november 2006 av glamourgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 27. november 2006 #76 Del Skrevet 27. november 2006 Beklager Lestat, men hvis jeg går bort til en mann, og prøver bevise at jeg er snill, varmhjertet, empatisk og kan lage mat, samtidig som jeg ser ut som jeg gjør, så tror jeg Gud hjelpe meg at han hadde sprunget og gjemt seg. ← Hvorfor det ? Første jeg tenkte var "oi drømmedame, og meninger har hun jo også" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 27. november 2006 #77 Del Skrevet 27. november 2006 Du sier feit og mindre attraktiv som om det var to sider av samme sak... I min verden er det ikke det. Men overvektige mennesker blir også ofte satt i bås, og personligheten deres kan dermed bli farget av det. ← Nei, det gjør jeg ikke. Jeg mente feit og stygg samtidig, altså et mindre attraktivt utseende (stor og rar nese, byller i ansiktet etc) og samtidig en stor og dissende kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 27. november 2006 #78 Del Skrevet 27. november 2006 Fordi de har sprunget og gjemt seg, når jeg har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 27. november 2006 #79 Del Skrevet 27. november 2006 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg mente feit og stygg samtidig, altså et mindre attraktivt utseende (stor og rar nese, byller i ansiktet etc) og samtidig en stor og dissende kropp. ← Svaret mitt blir det samme. Har du en utsråling og sjarm som appellerer til meg, er det det jeg faller for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 27. november 2006 #80 Del Skrevet 27. november 2006 Fordi de har sprunget og gjemt seg, når jeg har prøvd. ← Og da havner de i "for pinglete og nervøs for ei flott dame boksen". Prøv igjen, og igjen, og igjen. De fleste av oss må det før den sitter. Kjærlighet ved første blikk er kanskje mulig, men kjærlighet ved første forsøk er heller usannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå