Mary_H Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med kneet mitt. Får betennelse i det på ny igjen heller tiden. Har hatt en operasjon for ett år siden der jeg fjernet Medial plica, og hadde vert lenge plaget med kneet før den. Ble litt bedre, kan gjøre en del mer ting enn jeg kunne, men er plaget med betennelse ofte. Har betennelses dempende liggende, voltaren, men må ta det i stikkpiller pga kronisk betennelse i spiserøret. Noen som har tips om hva som kan gjørest for å unngå betennelsen? Jeg trener en del, men merker fort hva som ikke er bra og hva som er bra. Løping går ikke, så det kan jeg ikke gjøre, og heller ikke overdreven gåing.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Hm.. Jeg er ikke kvalifisert til å svare, men vet ihvertfall at omega 3 er betennelsesdempende. Spis masse omega 3... Uansett ikke usunt!
Gjest Deception Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Sink skal visstnok fremme helingsprosessene i kroppen, så tilskudd av sink er sikkert ikke så dumt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå