Gå til innhold

Deig som ikke skal heves


Fibi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke svare på det, men hvis du er ute etter å lage pizzabunn på 1,2,3, finnes det på velassorterte butikker vakumpakkede, ferdiglagede pizzabunner. Samme prinsippet som sånne criossants on a box. De pleier å stå i kjøl sammen med eller i nærheten av fjordlandmaten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen variant er Toro pizzabunn hvor du tilsetter 2,5 dl vann, blander sammen deigen og legger på fyllet, og vips inn i ovnen.

Men den inneholder gjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en tråd hvor folk svarer uten å lese startinnlegget ordentlig :riste:

Uten gjær sa du?

ta-daah

Grumpy! Hvis du leser mitt innlegg -ordentlig- vil du se at jeg skriver at jeg ikke kan svare på spørsmålet, men dersom saken var at det skulle gå raskt, kunne man gjøre det på den måte.

Folk prøver å hjelpe så godt de kan med det de kan!

Ikke vær så rask til å dømme!

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Toro sine pizza-fyll poser så er det en oppskrift bakpå for pizza-bunn både med og uten gjær (forskjellige poser). De er veldige god og funker dritbra når man har det travelt.

Tredobler man deigen (bortsett fra den med gjær, gjær må du ikke tredoble bare doble), så har man nok til to store langpanner/stekeplater. :)

Nå fikk jeg også lyst på hjemmelaget pizza i kveld... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grumpy! Hvis du leser mitt innlegg -ordentlig- vil du se at jeg skriver at jeg ikke kan svare på spørsmålet, men dersom saken var at det skulle gå raskt, kunne man gjøre det på den måte.

Folk prøver å hjelpe så godt de kan med det de kan!

Ikke vær så rask til å dømme!

:rosasmil:

Grunnen til at jeg blir litt oppgitt over KG noen ganger; man må visst alltid ut og slenge med ironiflagget hvis man ikke skal bli oppfattet som sur og sint..

No affence til alle på forhånd!

:hjertesmil::hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg ville ha en oppskrift uten gjær er at jeg ikke har gjær i huset ;) Burde kanskje skrevet det.

Men men takk for raske tilbakemld. Vi har nå pizza og er mett og fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg blir litt oppgitt over KG noen ganger; man må visst alltid ut og slenge med ironiflagget hvis man ikke skal bli oppfattet som sur og sint..

No affence til alle på forhånd!

:hjertesmil:  :hjertesmil:

Skulle visst lagt til noen flere smil jeg også! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...