Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Har fått resept på Diane nå, og har hørt at den skal hjelpe mot kviser og uren hud. Har lest noen innlegg her hvor noen har erfart at når man begynte på de så ble det værre til å begynne med, men etter en stund (noen måneder) ble huden helt fin. Gjelder det alle som bruker Diane? At man blir værre først mener jeg..? Skulle gjerne unngått det, men om en blir bedre etterhvert så skal jeg altids holde ut..
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Jeg kan kun svare for meg da.... Men jeg har nå gått på Diane i nesten en og en halv måned. Jeg føler kvisene mine har blitt mye verre. Særlig på ryggen føler jeg de har blitt mer "byllete" og det virker som om alle porene vil kvitte seg med alle fettstoffer de har hatt liggende i skjul under huden. Håper så klart på at dette er kun en periodeting, og at det vil blir bedre etter noen måneder. Er i hvert fall verdt et forsøk:) Var redd for at jeg ville få kraftige bivirkninger, men det har heldigvis ikke skjedd. Eneste som jeg kanksje merket, var at jeg hadde null sexlyst den første uka, men nå er den helt normal igjen. Tror nok kroppen bare fikk et lite hormonsjokk i starten...Hehe! Jeg vil absolutt anbefaled deg å prøve Diane. Det er jo ikke sikkert kvisene dine vil bli verre i begynnelsen. Dette er veldig individuelt... Men det hadde vært interessant å høre andres erfaringer også.. Jeg er litt redd for at jeg vil få større arr etter alle kvisene nå. Noen erfarne brukere her som kan fortelle om de også forsvant etter et par måneder, eller vil jeg måtte slite med arrene resten av livet?
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Hei og takk for svar :-) Ja jeg skal absolutt prøve Diane. Hvis de virker (selv om det kanskje vil ta litt tid), så vil det helt klart være verdt det for min del ihvertfall. Bare lurte på siden jeg har lest om en del som har fått værre hud til å begynne med, om dette gjelder for alle. Det er jo så klart individuellt, men hadde vært fint å få vite om dette ikke gjelder alle. Altså om noen leser dette som har brukt/bruker Diane og ikke fikk værre hud i starten, så blir jeg glad om noen sier noe om det :-)
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Jeg har gått på Diane i 3 mnd nå og har merket en markant bedring i huden min. Har vært plaget med kviser de siste 15 årene. Det tok et par mnd før jeg merket forskjell. Diane er definitivt verdt et forsøk
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Jeg har gått på Diane i 3 uker nå, men det har ikke blitt verre! Jeg går på en måte og venter på Det store utbruddet, det kan sikkert enda komme. Men so far so good. Syns det har blitt litt bedre, men jeg har så mye røde merker etter gamle kviser at jeg fremdeles ser helt forferdelig ut. Satser på at de blekner etter hvert!
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Jeg ble ikke verre. Bedringen kom kjempefort, faktisk innen en måned. Jeg kan tilfeldigvis ha vært inne i en god periode, men jeg velger å skyldre på Diane.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Jeg tror jeg vil også prøve! Jeg har alltid vært kvisefri.....fint hud. Men plutselig da jeg fylte 24 ( ifjor ) kom kvisene! Jeg skjønt ingenting og ble sååååååå deppa. Fra å være kvisefri til masse kviser når man er midten av 20årene, er virkelig tøft Jeg har mistet endel venner nå...siden jeg aldri orker å gå ut. Det siste året har jeg prøvd nesten alt (fra endring av kosthold til hudpleie-produkter ), men ingenting virker Så,jeg tror kvisene mine skylder hormoner. Derfor vurdere jeg nå Diane. Men jeg lurer på, jeg som er 25 år nå......er det farlig å begynne med Diane? Evt hvor lenge kan en gå med Diane? Kanskje jeg bør vurdere antibiotika? Er det noe bedre? Til trådstarter, håper du vil få en perfekt hud slik at du går mot en vakker, kvisefri vår i møte
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Jeg tror jeg vil også prøve! Jeg har alltid vært kvisefri.....fint hud. Men plutselig da jeg fylte 24 ( ifjor ) kom kvisene! Jeg skjønt ingenting og ble sååååååå deppa. Fra å være kvisefri til masse kviser når man er midten av 20årene, er virkelig tøft Jeg har mistet endel venner nå...siden jeg aldri orker å gå ut. Det siste året har jeg prøvd nesten alt (fra endring av kosthold til hudpleie-produkter ), men ingenting virker Så,jeg tror kvisene mine skylder hormoner. Derfor vurdere jeg nå Diane. Men jeg lurer på, jeg som er 25 år nå......er det farlig å begynne med Diane? Evt hvor lenge kan en gå med Diane? Kanskje jeg bør vurdere antibiotika? Er det noe bedre? Til trådstarter, håper du vil få en perfekt hud slik at du går mot en vakker, kvisefri vår i møte ← http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...&highlite=diane http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...239587&hl=diane Og nåe det gjelder farer så kan du se på "Bivirkninger", "Forsiktighetsregler" og "Kontraindikasjoner" her: http://www.felleskatalogen.no/felleskatalo...ml&search=diane Det er tunglest, men bruk google på de ordene du ikke forstår, så får du taket på det. Du kan og ta den mer lesttleste varianten her: http://www.felleskatalogen.no/pasientutgav...3388/87909.html men ofte er pasientutgavene mindre utfyllende. For helt kort er http://www.legemiddelhandboka.no/xml/main....940&stord=41255 grei, men den tar egentlig for seg svært lite.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 Både diane og yasmin får meg kvise fri i løpet av 2-3 uker. Har aldri opplevd noen forverring, enda jeg prøver å slutte rett som det er men da er kvisene tilbake på et blunk og det er bare å begynne på dem igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå