super anita Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Tror kanskje pusen min har fått øyebetennelse eller noe, han har masse verk og rusk i det ene øyet, og han er rød og litt hoven rundt hele øyet.... Er dette øyebetennelse, eller er det ikke noe og bry seg om? Er det noen som har vært borti noe lignenede? Vil jo ikke at pus skal ha det ubehagelig...
onyx Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Ta turen til dyrlegen du. Det er nok betennelse og er nok ubehagelig og vondt for pusen. Hadde selv en runde i høst etter at pusen min hadde sloss og tydligvis skadet øyet sitt. Var veldig i tvil selv om jeg skulle vente og se, men dro likevel til dyrlegen dagen etter. Glad jeg gjorde det, stakkars pusen fikk antibiotikadråper og noen dråper for å få ned hevelsene.
Gjest Gjesten Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Ja ta han med til dyrlegen. Om det er vanskelig for deg så kjøp i allefall noe øyebadevan og skyll øyet ofte. Det fik jeg beskjed om da katten min fikk kattunger og det ene øyet på den ene ikke ville åpnes og var betent...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå