Gå til innhold

Produkter mot cellulitter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel...emnetittel sier vel sitt.

Noen som har vært borti produkter som FUNGERER og dermed reduserer cellulitter? Har altfor mye cellulitt med tanke på min unge alder.

:grine::sur::frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.Sjekk www.nettkosmetikk.no -prøv Guam Saeweed Mud (algeleire som brukes som "maske" over lår og rompe) som hjelper å redusere cellulitt i løpet av kort tid. De har også produkter spesielt laget til å bruke på mage og midje.

Skrevet

mener jeg leste en gang at L`oreal sin krem var den eneste som ga resultater i testen men det må vel bare være bøll?

Skrevet

Kremen til Shiseido funker faktisk, men den koster jo litt, da...

Skrevet

Ice Cold fra Matis!! Fått best i test i flere forbrukertester.

Skrevet

Livsstil har mye å si, også et sunt kosthold. Mosjon og å drikke nok vann. Produktene hjelper på bl a blodsirkulasjonen og kan "smelte bort" noen av de, og stramme opp litt. Men det er veldig viktig å vedlikeholde med cellulittmassasje, mosjon og et sunt kosthold.

Skrevet

Menneh... her var det altså spørsmål om produkter som hjelper mot cellulitter...

Jeg trener nesten hver dag, og har et godt kosthold. Men likevel har jeg cellulitter, og har hatt det siden jeg var ganske så ung. Derfor er det greit å få vite om det faktisk eksisterer produkter som hjelper littegranne. Så takk for produktanbefalinger. ;)

Skrevet

Ok. Matis Ice Cold har vunnet best i test flere ganger og salonger har også anticellulittbehandlinger fra Matis. Gode produkter, og ja - de virker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...