Gå til innhold

Utested i Oslo med både mat og øl


Gjest kenneth

Anbefalte innlegg

Vi er en bøling (10-12 stk.) som med jevne mellomrom møtes ute for mat og drikke. Vi har vært en del på Hell's kitchen, men kunne tenke oss å prøve noe nytt.

Har dere forslag til et sted som har en kombinasjon av restaurant og pub?

Eksempelvis blir Peppe's litt for mye restaurant, og kneiper hvor du kun får kjøpt pommes frites i tillegg til drikke, litt for mye pub.

Det bør være et uformelt sted med rimelige priser. (Eksempelvis koster 1-mannspizzaen 100-120 kroner på Hell's kitchen og ølen ca. 50 kr - noe som er greit)

Noen som vet hvor stor meny de har på Dubliner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet ikke jeg hvor harry dere liker det, men Rendezvouz(Renna) Pub på Sinsenterrassen har øl til 44kr, og mat. Pizza, toast, dagens. Ikke all verdens utvalg, men maten pleier være kjempegod og ikke gæren i pris.

Dog stedet er harry... Überharry! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Perfekt biff

Hm.. når jeg skal ut og drikke øl, samt spise på et sted som er ikke for mye resturant, så går jeg et sted jeg kunne gått og tatt en øl uten å spise.

Da vil jeg ambefale dattra til hagen på grønland tror jeg... Det er ikke så veldig "brun pub" over det, men veldig god mat, og ølen koster vel rundt 50 lappen.

Ellers er vel Cafe fiasko ved siden av oslo spektrum en veldig god blanding av matserveringssted og pub. Ølen er billig, og fiaskoburgeren kjempegod;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...