Gå til innhold

den perfekte kvinnen


mee mee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er viktigst

Drømmekvinnen velger ikke venninner eller jobb foran deg. Du er klippen i hennes liv.

Jeg ble bare sur da jeg leste det der, selv om jeg vet at artikkelen må leses med en klype salt. Ærlig talt, hvilken mann vil vel ha en slik ei? Jo'a, høres sikkert kult ut i begynnelsen, men så blir alt veldig stabilt og veldig kjedelig, og det litt mer ustabile og uberegnelige (som meg, seff :sjarmor: ) frister mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henne skulle jeg likt å møtt

Jeg og egentlig. Da skulle jeg tatt et godt tak i henne mens jeg roper: "Væææææær litt seeeelvsteeeendiiiig, da meeenneskeeeee!" :ler:

(men noen av punktene var jo fornuftige, da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere, er ikke lei meg for at jeg ikke er som henne. Dessuten forbeholder jeg meg retten til å fjerne mannedill fra stuebordet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og egentlig. Da skulle jeg tatt et godt tak i henne mens jeg roper: "Væææææær litt seeeelvsteeeendiiiig, da meeenneskeeeee!"  :ler:

(men noen av punktene var jo fornuftige, da)

Må si jeg oppfattet kvinnen som blir beskrevet i den artikkelen som ganske selvstendig. Endret av Top Gun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun synes det er greit at du snur deg etter damer

Kvinner har bedre syn enn oss så de sjekker ut guttene på en litt annen måte enn vi gjør. OK, vi er ikke subtile - men vi MÅ gjøre det.

Jeg syns denne var litt festelig jeg.

Tror kjæresten min hadde gått furtende visst jeg hadde snudd meg etter mannfolk hele tiden fordi jeg ser dårlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg oppfattet kvinnen som blir beskrevet i den artikkelen som ganske selvstendig.

Sier du det?

Du er viktigst

Drømmekvinnen velger ikke venninner eller jobb foran deg. Du er klippen i hennes liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Selvstendig? Det de beskriver er en slave som gjør alt for å tekke mannen. Litt "tilbake til kjøkkenbenken" opplegg.

Jeg nekter å tro at de virkelig ønsker seg et kjedelig fjols som ikke kan tenke selv og ta vare på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det?

Ja:

Hun har selvtillit

Menn er ikke spesielt glade i å snakke om følelser, og hvis vi hver dag må snakke om at det kanskje er noen på jobben som ikke synes du muligens ikke gjør en helt adekvat jobb - ja, da er du ikke perfekt. Rett deg opp i ryggen, stå for det du mener. Vi kan sikkert være uenige noen ganger, men vi er da ikke sammen med deg fordi vi synes du er teit?

Drømmekvinnen vet med seg selv at hun er den mest sexy, morsomme og fantastiske jenta du noensinne har møtt. Dermed bryr hun seg ikke om innpåslitne glamourmodeller eller andre søtnoser som skulle prøve seg.

Og når det gjelder denne:

Du er viktigst

Drømmekvinnen velger ikke venninner eller jobb foran deg. Du er klippen i hennes liv.

..så kan den være både positiv og negativ. Selvstendig er det dersom hun selv ønsker å prioritere meg fremfor andre ting, men uselvstendig er det dersom hun gjør det av pliktfølelse eller andre ting. Endret av Top Gun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis jeg vet hva jeg vil og står for det jeg mener, så utgår en del av de andre punktene automatisk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha! Selvstendig? Det de beskriver er en slave som gjør alt for å tekke mannen. Litt "tilbake til kjøkkenbenken" opplegg.

Jeg nekter å tro at de virkelig ønsker seg et kjedelig fjols som ikke kan tenke selv og ta vare på seg selv.

Hun er blid og positiv.
Her er det snakk om å være blid og positiv naturlig, ikke å sette på et falskt smil for sin mann. Noen sutrer over småting. Det er ikke bra.

Hun har selvtillit
Sier seg selv.

Hun har aldri «vondt i hodet»

Ja til kvinner som vil ha mye sex. Men jeg ønsker ikke en som later som om hun ikke har vondt i hodet hvis hun har det.

Hun griner og sutrer ikke over idiotiske ting
Sier seg selv. Whining er umodent.

Hun kommer kun med positive kommentarer når man fyller stua med duppedingser
Bra med like verdier og interesser.

Hun liker rock
Hvem vil vel ha en dame som ikke tåler at du spilller favorittmusikken din? Like interesser er en bra ting.

Hun gir deg en klapp på skulderen når du drar på fest med en kasse pils

Drømmekvinnen unner deg en god fest med gutta.

Det er bra å unne andre glede.

Drømmekvinnen vet nemlig at du kommer tilbake til avtalt tid - uansett.
Flotters - hun stoler på meg!

Hun er lavere enn deg
De fleste damer liker vel også at mennene er høyest. Best sånn. Endret av Top Gun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bør like å lage mat
Merk: det står like, ikke føle seg forpliktet til.

Forståelsesfull
Dette handler om å respektere mannens privatliv.

Du er viktigst
Se over.

Hun bruker ikke hele tiden i telefonen
Sier seg selv.

Hun husker at du finnes når hun er ute på byen
Vi er ikke tjenere.

Hun synes det er greit at du snur deg etter damer
Ikke så viktig, jeg har sidesyn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt rysta over at TV 2 ansetter folk/lar folk skrive (herme etter andres) sånne saker. Det blir for dumt, for teit.. Ja, trenger ikke gå mer inn på detalj.

Om vi sammenligner med "Slike menn vil jenter ha", kan man vel bare legge seg ned å gråte/le.

http://www.side2.no/sexogsamliv/article810725.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pisspreik. Salma Hayek er den perfekte kvinnen, hun kan gjøre meg lesbe for halvannen time!!

Og jeg som trodde det var meg. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopier scenen fra from dusk till dawn så skal jeg kanskje vurdere det :)

Det er min beste imitasjon. :sjarmor:

Må bare låne meg en svææær slange først. :sjenert:

Endret av Hu i Svingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...