Gummi Tarzan Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 (endret) Hei jenter, Min kjære og jeg skal gifte oss på Hvaler 9.juni 2007 Vi er bosatt i Oslo, men familien hans har hytte der - og siden vi ønsker oss et uformelt utebryllup med vielse på stranda, så har vi bestemt oss for Hvaler! Tror det kommer til å bli veldig bra Men det å gifte seg et annet sted enn der man bor, byr naturligvis på noen utfordringer! Jeg antar at både fotograf og bryllupskake må bestilles i Fredrikstad? Derfor - er det noen her som kan tipse meg om: a) En bra bryllupsfotograf. Vi ønsker å ta bildene ute på Hvaler, ikke i studio. b) Konditori som er bra på stilige og gode kaker. Vi ønsker ikke en tradisjonell marsipan 3 etasjers. Mer sånn Pascal stil hvis dere skjønner hva jeg mener? Kanskje en tre etasjers ostekake med diverse frukter etc? Takknemlig for svar ( har skjønt at vi er litt sent ute med planleggingen, så nå har jeg bestemt meg for å sette inn giret ) Endret 23. november 2006 av Gummi Tarzan
Gjest joje Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Tommy Ødegaard er vel den mest kjente og brukte fotografen i Fredrikstad. Vil absolutt anbefalle han.
Gummi Tarzan Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2006 Tusen takk! Var inne på nettsiden hans for å ta en titt, men der funket ikke linken til bryllupsbildene. Sendte likevel en mail med forespørsel om pris etc. Takk for tipset! Vet du om en bra konditor i samme slengen?
Gazelle Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Ina Kristin Tvete (Gressvik) er en bra og fveldig hyggelig fotograf, hun lager fine, stemningsfulle bilder uten at de verken er kjedelige eller "hyperaktig-kunstig-kuuule". Anbefales! Du finner henne på colourartphoto.no
Mrs B Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 Gode konditorer i fredrikstad er f.eks Odds konditori eller Christensens bakeri og konditori. Prøv også Råde bakeri og konditori!
Gummi Tarzan Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Tusen takk for tips, jenter Vi får sette av en helg i januar/februar og ta en runde med både kakesmaking og møte med fotografer :-) Endret 6. desember 2006 av Gummi Tarzan
Binke Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Vil anbefale kake fra Odds konditori. De er ikke av de dyreste, men av de beste på smak!
prinsessa Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Odds har gode kaker de men kjedelige, blir liksom vanlig marsipankake. Siden du kunne tenkt deg noe litt mer spesielt ville jeg gått for Råde Bakeri, de har også utsalg på Skjærhallen, Hvaler slik at det blir enkelt å hente kaken. Når det gjelder fotograf er både Ina og Tommy bra begge to. Tommy er mer tradisjonell enn Ina.
Gummi Tarzan Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2006 Takk for tipset! Jeg tror nok vi ender på Raade bakeri. De virker som de har kaker mer i vår "gate".. Vi ønsker som sagt ikke den vanlige marsipanvarianten. Når det gjelder fotograf, så tror jeg det er best å ta en tur ned dit for å titte på hva de kan tilby. Kjemi med fotografen er viktig og vi vil jo at bildene skal bli best mulig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå